Øystein.F. Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Kroneksempelet på kva som skjer når utviklarar gir blanke i kva folk skulle meine.ANMELDELSE: Quantum Break 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Fin anmeldelse. Er stor fan av Remedy's spill, så gleder meg veldig til å prøve Quantum Break. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Har spillt det noen timer allerede og liker det meget godt så langt. Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Blir det tilgjengelig på Windows Store? Lenke til kommentar
per parker Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Har dere mulighet for og teste PC versjonen? Tenker spesielt på det tekniske, hvordan det fungere å kjøpe store spill fra windows store.- Er sli støtte på plass?- Kan du "rebinde" alle taster?- Kan man selv velge installasjons plassering? (og om man kan lagre filene og kjøre en "offline" installering på andre pcer som er logget inn på samme microsoft konto?, følger drm ms konto eller er det noe annet?)- Oppløsning som støttes? Hz?- Andre ting som har betydning for spillet og andre spill man kjøper fra windows store. Endret 1. april 2016 av per parker 4 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Kjempe varrierende anmeldelser så langt. Fra hele spekteret. Fra 100 til 40% . Men gjennomsnitt på 77% metacritic. Det betyr at Gamer langtifra er alene om å synes dette er ett veldig bra spill. Samtidig synes sider som gamepespot 60% og giantbomb 40% at spillet knapt er middelmådig. Jeg innbiller meg kanskje at en del folk og testere ikke forstår greia til Remedy. At alt har en ironisk tone over seg. Alt fra skuespill, og handling til de små detaljene. Jeg gleder meg i alle fall utrolig mye til å spille dette. For meg treffer alt, setting, grafikk, gameplay, historien til og med de lange film sekvensene. 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Aprilsnarr? :-) Tenkte akkurt det samme. Men med kjent utvikler og tv-serie på vei, er det jo helt klart det blir hype, og som vi alle vet, hype is everything. http://www.metacritic.com/game/xbox-one/quantum-break?ref=hp Endret 1. april 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Veldig varierende anmeldelser. Men noen av mine beste spill opplevelser er ifra spill som har svunget alt ifra middelmådig til kjempe bra hos anmeldere. Så jeg følger magefølelsen å plukker dette opp til PC. 2 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Act 1 + Ep 1 = 1h16Acte 2 + Ep 2 = 1h26Acte 3 + Ep 3= 1h03Acte 4+ Ep 4= 1h33 Høres helt fantastisk ut! Endret 1. april 2016 av Stormwolf Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Act 1 + Ep 1 = 1h16 Acte 2 + Ep 2 = 1h26 Acte 3 + Ep 3= 1h03 Acte 4+ Ep 4= 1h33 Høres helt fantastisk ut! Ja ha? IGN sin anmelder sa han brukte 10 timer på første gjennomspilling. Om det er 4 acts, hvorav det da er 4 episoder på 20 min, så snakker vi om 80 min av 600 som er film. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 1. april 2016 Forfatter Del Skrevet 1. april 2016 Act 1 + Ep 1 = 1h16 Acte 2 + Ep 2 = 1h26 Acte 3 + Ep 3= 1h03 Acte 4+ Ep 4= 1h33 Høres helt fantastisk ut! Spelet har fem akter, og med mindre du har hastverk kjem du til å bruke mykje lengre tid enn det der. Lenke til kommentar
Populært innlegg LarZen Skrevet 1. april 2016 Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2016 Hvor lenge spillet varer er uvesentlig for min del. Er det bra så får det mine penger og tid. Deler på ingen måte tankesettet til dem som skal måle alt opp i tid og pris. 11 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Hvor lenge spillet varer er uvesentlig for min del. Er det bra så får det mine penger og tid. Deler på ingen måte tankesettet til dem som skal måle alt opp i tid og pris. Må si meg enig, er kvaliteten på produktet som er viktig. 1 Lenke til kommentar
andau Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Fin anmeldelse! Kjenner det klør godt i fingra etter å prøve dette!! Bare å vente på lønn nå ? Lenke til kommentar
LMH Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Flott omtale! Eg har vore skeptisk, men no fekk eg lyst til å prøve det! Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Når jeg leser teksten får jeg inntrykk av at karakteren er 10/10. Hva er egentlig det negative her som trekker det siste tallet fra karakteren? 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Hvor lenge spillet varer er uvesentlig for min del. Er det bra så får det mine penger og tid. Deler på ingen måte tankesettet til dem som skal måle alt opp i tid og pris. Delvis enig. Det må være en balanse spør du meg. Er ikke nok at et spill er sinnsykt heftig, men varer bare 2 timer. Trenger heller ikke å vare 20. 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Kjøpte nettopp en ny PC med en XboxOne kontroller, så endelig får jeg teste ut noen av XboxOne "eksklusivene". Blir kjøp av Quantum Break til uka. PS! Plukket også opp Ryse son of Rome på steam for 35,-, det tilbudet går ut om noen timer hvis noen ikke har fått det med seg. Lenke til kommentar
loggie24 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 dælan, når jeg leste overskriften var jeg sikker på at dette var en katastrofe av et spill.... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå