Gå til innhold

AMA: Hvit heterofil nordmann (24)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei på deg og takk for ett godt spørsmål.

 

Vel først og fremst er det fint og kun trenge å trimme skjegget litt en gang i måneden kontra å barbere hele trynet annenhver dag, det var vel sån som dette det hele startet.

 

I ettertid har jeg funnet en haug andre fordeler, slipper å vise legitimasjon på vinmonopolet, blir tatt mer seriøs når jeg får ansvar for innleide romanske/polske arbeidere, dobbelthaken har forsvunnet, 

 

Har dog planer om å fjerne det når jeg tentativt flytter til en større plass for å gå mer skole om ca. ett et og et halvt år.

Lenke til kommentar

- Hva tror du er årsaken til flere etniske nordmenn velger thai-dame framfor etniske norske damer?

- Er det på grunn av at thai damer er mye finere og har bedre gjennomsnttlig personlighet i forhold til etnisk norske damer?

- Kunne du ha tenkt deg en thai dame framfor en norsk dame?

Endret av Det gode liv
Lenke til kommentar

- Hva tror du er årsaken til flere etniske nordmenn velger thai-dame framfor etniske norske damer?

Stereotypen av de som henter seg thaidamer er jo enten hjemmkjære norske menn ifra små bygder hvor alle jentene drar fra når de er ferdig på videregående eller ensomme skilte/single eldre men som rett og slett sliter med å finne seg noe ny dame.

 

- Er det på grunn av at thai damer er mye finere og har bedre gjennomsnttlig personlighet i forhold til etnisk norske damer?

Utseendet spiller sikkert en rolle for noen, smaken er som baken. Ellers er de jo kjent for å ha sterke familieverdier og ikke ha noe imot å jobbe i kassa på rema/være vaskedame samtidig som de lager mat og vasker, tror disse "fordommene" gjør terskelen lavere for de mennene jeg nevnte i avsnittet over.

 

- Kunne du ha tenkt deg en thai dame framfor en norsk dame?

Kanskje om jeg er singel og uten familie i det jeg har rundet førti.

 

 

Hva synes du om #puppetirsdag?

 

Synes pupper gjerne kan få en egen dag, håper dog for all del at det ikke dukker opp en #testikkeltorsdag

 

Sjekker du privilegiet ditt daglig?

 

http://www.checkmyprivilege.com/

Trenger egentlig ikke, har dog forstått det sånn at på verdensbasis er jeg ganske privilgert.
 

Hvilke fetisjer eller sære oppheng har du når det gjelder sex?

 

Spørsmålet blir hva som er sært, er mest interessert i jenter på 18-20 år eller 27-35, midje/rumpe-omkrets ratio er viktigere enn ansikt, jeg synes misjonær-stilling og kyssing er kjedelig.

 

Særeste opphenget mitt er nok at jeg en gang iblant (2-3) ganger i året fapper til ett bilde av ei jeg gikk i klasse på ungdomskolen (fra typ 10'endeklasse) som soler seg. Har ikke noe interesse i hun eller jenter på den alderen av hun på bildet men har vel blitt en slags vanesak.

Lenke til kommentar
Særeste opphenget mitt er nok at jeg en gang iblant (2-3) ganger i året fapper til ett bilde av ei jeg gikk i klasse på ungdomskolen (fra typ 10'endeklasse) som soler seg. Har ikke noe interesse i hun eller jenter på den alderen av hun på bildet men har vel blitt en slags vanesak.

 

 

Tør du å fortelle hun om dette?

Lenke til kommentar

Hahah, ja definitivt men det hadde blit nødt til å være face-to-face, facebookmelding blir for sært. bor dog på andre siden av landet enn der jeg gikk på ungdomskole så kan hende jeg aldri møter noen av de jeg vokste opp med igjen.

 

 

Sjekker du privilegiet ditt daglig?

 

http://www.checkmyprivilege.com/

 

Fikk forøvrig  Shitlord - 175 hva det betyr vet jeg ikke.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Fikk forøvrig  Shitlord - 175 hva det betyr vet jeg ikke.

 

Det betyr at du er en shitlord og er for privilegert. Jeg anbefaler at du fortsetter å sjekke privilegiet ditt, spesielt som en hvit heterofil mann.

 

Annet spørsmål til deg: Jeg har det litt travelt i dag, så har du noen forslag til middag jeg kan lage?

Lenke til kommentar

Ser den, viktig å passe på at man ikke blir mindre priviligert.

 

Nachos i stekepanne,

 

kjøttdeig etterfulgt av løk, tacokrydder og 150g ost i stekepanna, så knuser du noen nachochips på toppen, tar mindre tid enn en grandis og har perfekt konsistens til å stappe i trynet kjapt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...