FiskePinna Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hvilke sanger er så sørgerlige/fine/flashback-genererende at du feller en tåre? Meg: Dire Straits - Brothers in arms Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 The Ataries - Summer Winds HIM - You are the One Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Dead Can Dance_Spiritchaser_Devorzhum Mike Oldfield_The Songs of Distant Earth_In The Beginning, Let There Be Light, Supernova EDIT: Tar meg faktisk under 1 min. å grine på kommando til 'The Songs of Distant Earth'. Endret 19. november 2003 av DrDoogie Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 The Ataries - Summer WindsHIM - You are the One Hmmm... har ikke hørt "You are the one" før. Den finnes i allefall ikke på de offisielle albumene. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Dire Straits - Brothers in arms :grine: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) The Ataries - Summer WindsHIM - You are the One Hmmm... har ikke hørt "You are the one" før. Den finnes i allefall ikke på de offisielle albumene. Den er på Deep Shadows and Brilliant Highlights ) Kom på en sang til nå -> Placebo - I Know Endret 19. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
adawen Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Tråd flytta fra søpla til musikkavdelingen. Edit: Og hvorfor får jeg ikke åpna den igjen!? Endret 20. november 2003 av adawen Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Celine Dion og Bee Gees - Immortality Ganske fin klinesang , husker vi dansa roligdans til den i "gamle dager". Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 som jeg prøvde å si før .. bruk søk .. det er flere identiske tråder .. bla en lang aktiv en i annet Lenke til kommentar
OuO Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Rem med losing my religion og den klassiske grinesangen med samme band, rem- everybody hurts. Lenke til kommentar
hs Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Rem med losing my religion og den klassiske grinesangen med samme band,rem- everybody hurts. Enig. REM - Everybody Hurts er min grinesang og. Klarer ikke å holde tårene tilbake når jeg hører den sangen. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Muse - Unintended. REM - Everybody Hurts. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Jeg har hele fire sånne, men jeg er stolt musikknerd med en ting for sørgelig musikk, så jeg bare må: 1. The Residents - That Old Time Religion (sterk) 2. Pink Floyd - Two Suns in the Sunset (aner ikke hvorfor) 3. Tom Waits - Soldier's Things (klassiker) 4. Pearl Jam - Alive (var på Den konserten) 5 The The - Beyond Love 6. Geirr Tveitt - Velkomne Med Æra 7. Marillion - Easter 8. Jokke & Valentinerne - Hr. Smith (!) 9. 16 Horsepower - Partisan 10. Mozart - Requiem Underlig. Jeg ble i veldig godt humør nå. Endret 26. november 2003 av Onkel Lenke til kommentar
Ida92 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Guns N' Roses - Cats in the Cradle and a Silver Spoon Endret 22. oktober 2006 av Ida92 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Guns N' Roses - Cats in the Cridle and a Silver Spoon 7129569[/snapback] Litt av en bump, er vel Cats in the Cradle sangen heter, og er av Johnny Cash orginalt. Lenke til kommentar
pæra Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Guns N' Roses - Cats in the Cridle and a Silver Spoon 7129569[/snapback] Litt av en bump, er vel Cats in the Cradle sangen heter, og er av Johnny Cash orginalt. 7129689[/snapback] Det er ikke Johnny Cash orginalt, det er Harry Chapin som har den virkelige orginalversjonen av Cats in the Cradle. Lenke til kommentar
Ida92 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Ja, skriveleif. Mange minner til den sangen som gjør det... To andre: The Beatles - Lucy In The Sky With Diamonds The Clash - Every Little Bit Hurts Fra en kjærlighetssorg. Var dødsforelsket, men fant ut at han (som på den tiden var bestevennen min også) ble sammen med en venninne. Hadde likt ham siden første øyeblikk. Senere slo de opp, han fortalte meg at han hadde likt meg også, og prøvde seg på meg i over en uke, brukte meg, kastet meg, prøvde seg igjen og brukte meg før han kastet meg og dret fullstendig i meg Endret 22. oktober 2006 av Ida92 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Anathema - One Last Goodbye Anathema - Inner Silence Anathema - Temporary Peace Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Five For Fighting - Superman Return - Bye Bye Johnny Wuthering Heights - Lament For Lorien (avslutninga på vgs... snufs) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå