Linepusle Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Januarkulda skremte kanskje noen. Joda, det var kaldt og det ble et langt opphold på Ni muser etterpå. Turen gikk langs Nidelva fra Kongens allmenning, Rundt Marinen og opp til Erkebispegården der det utenfor muren står en sirkel med hvite marmorskulpturer med glasselementer, tildels opplyst. Morsomme objekter. Her er mine bidrag: 1. Bakklandet med skarv 2. Gamle bybru i 15 minus 3. Blåhvitt 4. Kontraster 5. Lysstrukturer 6. Skulpturer ved Domen 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Fine bilder, liker spesielt de av skulpturene. Har prövd meg på dem selv, men ikke fått till noe så intressant. Jeg hadde lyst til å bli med, men elsker å gå på sköyter og det er sjelden det går. Nå er isen helt fantastisk så jeg måtte prioritere det. Endret 10. januar 2016 av HelenaN Lenke til kommentar
andycam Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Hei, og takk for flott og kaldt fototreff. Håper alle kom hjem med alle fingrer og tær i behold. ble kun bilder med rask lukkertid på dette treffet :OD 1 2 3 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Stemningsfulle bilder, både Linepusle og Anders - godt gjort at dere fotograferte så mye i kulden. Takk for et hyggelig mini-treff - det gikk jo bra i kulden - og fin lunch hadde vi også. Her er noen av mine bilder. En del flere på Flickr. (Og et lite blogg-referat) 1. Gamle Bybro i vintersol 2. Ved Nidelven 3. God lunch på Ni Muser (iPhone foto) 4. Capture the Blue 5. Capture the Blue 6. Munkegaten i Blåtimen 7. Nordre gate i Blåtimen 9.Stairway to Heaven Endret 10. januar 2016 av RandiA 1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 10. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2016 Fine bilder, liker spesielt de av skulpturene. Har prövd meg på dem selv, men ikke fått till noe så intressant. Jeg hadde lyst til å bli med, men elsker å gå på sköyter og det er sjelden det går. Nå er isen helt fantastisk så jeg måtte prioritere det. Jeg tenktefaktisk på at du var på skøyter. Må jo benytte de mulighetene du får. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 10. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2016 Alle fingre og tær i behold her! Det første bildet ditt har fint perspektiv, Anders. Randi: Nr 5 liker jeg kjempegodt! Litt mystisk. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Alle fingre og tær i behold her! Det første bildet ditt har fint perspektiv, Anders. Randi: Nr 5 liker jeg kjempegodt! Litt mystisk. Fikk frem litt av "blåtimen" der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå