Zeph Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Eg har eit stereoanlegg med følgjande komponenter: Klipsch RF-82 (høgtalarar) Vincent SV-234 (forsterkar) Creative 0404 USB (DAC) Lydkortet er eg ikkje heilt nøgd med, det har byrja å produsere ein del støy og ser heller ikkje så lekkert ut i TV-benken. Nokon som har forslag til ein ny DAC eg kan kjøpa? I dag er den kuin kopla direkte til PC via USB. Noko liknande er fint, men det finnes kanskje noko som kan ta imot signal frå mobil frå Spotify elns? Det er ikkje noko stort poeng, det viktigaste er lydkvalitet. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Eg har eit stereoanlegg med følgjande komponenter: Klipsch RF-82 (høgtalarar) Vincent SV-234 (forsterkar) Creative 0404 USB (DAC) Lydkortet er eg ikkje heilt nøgd med, det har byrja å produsere ein del støy og ser heller ikkje så lekkert ut i TV-benken. Nokon som har forslag til ein ny DAC eg kan kjøpa? I dag er den kuin kopla direkte til PC via USB. Noko liknande er fint, men det finnes kanskje noko som kan ta imot signal frå mobil frå Spotify elns? Det er ikkje noko stort poeng, det viktigaste er lydkvalitet. Budsjett? Abrahamsen v6 får du brukt til rett under 2000. Parasound zdac brukt til ca 3000. Hegel HD20 til ca 5000. Nypris; gang med 2. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Du kan kjøpe denne av meg hvis du ønsker: http://www.lydogbilde.no/test/hi-fi/henry-audio-usb-dac-128 Kjøpte for å teste mot annen DAC, men var ikke noe bedre eller dårligere enn det jeg hadde. Får all strøm i fra USB porten, så man trenger kun usb inn og RCA ut. (måtte sløse litt med feriepenger i fjor) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Budsjett? Abrahamsen v6 får du brukt til rett under 2000. Parasound zdac brukt til ca 3000. Hegel HD20 til ca 5000. Nypris; gang med 2. Har for så vidt ikkje lagt ned noko budsjett, men det kan jo stå litt i stil til resten av anlegget, utan at eg veit heilt kva det vil utgjere. RF-82 kosta i sin tid 10k (2007) og ligg i dag på 6-8k. Forsterkaren kosta 12k. Takk for tips, kjøper gjerne brukt. Det er ein fordel om den kan brukast i potensielle nye anlegg i framtida. Kva bruktmarknad kan du tipse om her i landet? Finn.no, avforum.no? Du kan kjøpe denne av meg hvis du ønsker: http://www.lydogbilde.no/test/hi-fi/henry-audio-usb-dac-128 Kjøpte for å teste mot annen DAC, men var ikke noe bedre eller dårligere enn det jeg hadde. Får all strøm i fra USB porten, så man trenger kun usb inn og RCA ut. (måtte sløse litt med feriepenger i fjor) Er det noko ulempe at den køyrer kun på straum frå USB? Hadde kanskje vore greit med ein som har eigen straumtilførsel og kan brukast frå andre kjelder enn kun USB. Ikkje sikkert det alltid er ein PC som er kjelda. Endret 15. desember 2015 av Zeph Lenke til kommentar
Pop Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Har for så vidt ikkje lagt ned noko budsjett, men det kan jo stå litt i stil til resten av anlegget, utan at eg veit heilt kva det vil utgjere. RF-82 kosta i sin tid 10k (2007) og ligg i dag på 6-8k. Forsterkaren kosta 12k. Takk for tips, kjøper gjerne brukt. Det er ein fordel om den kan brukast i potensielle nye anlegg i framtida. Kva bruktmarknad kan du tipse om her i landet? Finn.no, avforum.no? Er det noko ulempe at den køyrer kun på straum frå USB? Hadde kanskje vore greit med ein som har eigen straumtilførsel og kan brukast frå andre kjelder enn kun USB. Ikkje sikkert det alltid er ein PC som er kjelda. Der har du to av nettstedene ja, og legg til hifisentralen så har du dekket de mest viktige. De tre dacene jeg nevner finner du brukt med jevne mellomrom. De har alle digitale innganger (Parasounden er i tillegg en bra headamp). Hifisentralen har enkel inndeling for DAC (digitale avspillere heter den vel). Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Du kan kjøpe denne av meg hvis du ønsker: http://www.lydogbilde.no/test/hi-fi/henry-audio-usb-dac-128 Kjøpte for å teste mot annen DAC, men var ikke noe bedre eller dårligere enn det jeg hadde. Får all strøm i fra USB porten, så man trenger kun usb inn og RCA ut. (måtte sløse litt med feriepenger i fjor) Er det noko ulempe at den køyrer kun på straum frå USB? Hadde kanskje vore greit med ein som har eigen straumtilførsel og kan brukast frå andre kjelder enn kun USB. Ikkje sikkert det alltid er ein PC som er kjelda. Ingen ulempe med det. Det er det den er laget etter. Men minuset er som du sier at den kun har den ene inngangen og ingenting annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå