Henrik™ Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Siden vi var tre stykker som satt på HW-rekka i 2015, satser vi på å ha en HW-rekke i 2016 også. Nå er vi riktig nok inne i en større rekke, og alt om plassering går gjennom den rekka. Per i dag har vi ti plasser på rad 59, på østsiden av skipet. Send PM til meg hvis du vil ha mer info (jeg legger deg til i en facebook gruppe). Påmeldingsfrist kommer etterhvert, den blir satt etter frister i den store gruppa. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Den store rekka er "Kakelagringsdirektivet" og mange av oss er selvfølgelig gamle HW-Rekkere.. Inkludert vi som organiserer dem Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Jeg er med en gruppe som mest sannsynlig får billetter når neste slipp kommer fra Geekevents. Vente til alt av billetter er utsolgt før det settes opp påmeldingsfrist hvertfall. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Påmeldingsfristen kommer nok til å være rett før seatinga starter. Det kan fort komme billetter etter at seatinga er åpna, men da er vi steata allerede. Uansett, det er lenge til fristen enda, og de aller fleste billettene vil være solgt da. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 KK. Hva er fomålet med egen rekke? Dras det opp egne konkurranser osv, eller er det mest for den sosiale delen? Lenke til kommentar
cæshåbærs Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Støtter alle utsagn frem til nå. Alt annet blir for dumt. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 (endret) j**** mye random du skulle komme med. Støtter at du holder deg til saken i trådene du kommenterer i. Tror heller ikke at Henrik behøver din støtte for å "seate" en HW rekke. Endret 19. desember 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Jeg har fortsatt TG06 HW-rekkeskjorta mi, jeg.. Har det gått nedenom og under med rekka siden den gang? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 3. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2016 Ja, sist vi hadde t-skjorter for rekka var i 2009. Morra mi kasta den fra 2008 en gang, men den fra 2009 har jeg enda. Vi fikk noen HW t-skjorter uten årstall på en gang, tror det var i 2012. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Da er gruppa mi oppløst for å si det sån. Er det noen her som skal reise fra Stavanger området som kunne tenke seg sitte på med meg eller omvendt? Skal sies at jeg først må se om jeg får skaffet billett først da Har ekstremt lyst til å dra tilbake til Vikingskipet, men jeg reiser ikke på en slik langtur alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå