sveibuen Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Hei. Nettopp kjøpt meg en brukt 320Diesel Automat. 230 000KM Da jeg kjøpte den visste jeg det var problemer med ene sylinderen eller dysen. Forgje eier har hatt den inne på sjekk og fikk opp at det var problemer med sylinder nr2. Testen som var tatt: Sylinder 1: -2,0 Sylinder 3: -2,3 Sylinder 4: -1,4 Syldiner 2: 5,3 OK: -5,0 til 4,0 Jeg har ikke peiling på slike tall, men skru kan jeg, har byttet alt fra girkasse til eksosanlegg til alt mulig selv tidligere på andre biler. Hva mener dere om disse tallene? Er det dysen/injektoren på sylinder nr 2 som begynner å bli dårlig? Ser ny injektor koster fra 3500kr og oppover. Ser det er 2 forskjellige der, ene er Euro 3 og den andre er Euro 4. Hvilken av de er det? Og en annen ting, er det noen kjente problemer med denne bilen? Noe jeg bør gå over å sjekke ? Servicehefte var fulgt frem til 198000km. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå