Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kan jeg bli i lag med noen om hun ikke er verdens mest attraktive person?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har egentlig aldri hatt noen kjæreste, og jeg lurer på hvordan jeg kan bli i lag med noen om hun ikke er den mest attraktive i verden?

Jeg går ut fra at du er verdens mest attraktive mann, slik at den siden av saken er iorden iallefall!

Der problemet mitt ligger ja, fordi jeg føler jeg må være verdens beste mann, noe som jeg ikke greier å tro på, så selv når jeg eventuelt skulle vært det, så fucker jeg det opp etterhvert. Gjerne selv for å beskytte meg selv. Fucket det nettopp til med en så sinnsyk attraktiv jente, at jeg nesten ikke kommer over det.

Høres ut som en veldig desperat person her ja.

Utsene er ikke _alt_ men det spiller jo selvølgelig en stor rolle. Er flere jeg har tenkt at det ikke er sjanse i havet for det før jeg faktisk har blitt kjent med de  :)

Er nok muligens en desperat person ja.

Nå er ikke utseende alt jeg legger i å være attraktiv. Men, ja det er ganske viktig.

Anonymous poster hash: 334e4...a84

Lenke til kommentar

Hvis du ikke føler deg tiltrukket av personen, hvorfor vil du da bli sammen med denne? 

My thoughts exactly.

Er jo de jeg finner attraktiv, men det kan være ganske attraktiv, ikke nødvendigvis så attraktiv at jeg kan tenke at det så si ikke finnes noen bedre. Selv om jeg hadde en slik jente i mitt liv, som jeg greide å fucke det til med.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke føler deg tiltrukket av personen, hvorfor vil du da bli sammen med denne? 

My thoughts exactly.

Er jo de jeg finner attraktiv, men det kan være ganske attraktiv, ikke nødvendigvis så attraktiv at jeg kan tenke at det så si ikke finnes noen bedre. Selv om jeg hadde en slik jente i mitt liv, som jeg greide å fucke det til med.

Da skjønner jeg ikke helt hvor du vil med denne tråden, men greit nok. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Pen eller dyp er kanskje ikke de viktigste kriteriene. Påfallende mange jenter ser etter sunne egenskaper, som stabil inntekt, sunne interesser, sosiale egenskaper, sannsynligheten for at han blir en god far, og ikke minst at han passer inn blant venner og familie.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er vel en grunn til at trådstarter ikke har hatt kjæreste , og siden man ofte fokuserer på hva man ikke har selv så kan man trygt regne med han ikke er nevneverdig pen selv .

Så hvorfor skal damene gå etter en som verken er pen eller nevneverdig dyp ?

Er grunner til alt ja.

Jeg har en greie med å ødelegge alt når det begynner å gå bra. Første jenta jeg var into i 6. klasse, og når det begynte å bli noe mellom oss, så tok jeg og moste en skitten klut i hennes tryne, og ødela det hele.

Greid å si nei til spørsmål som: Vil du være med å kose? (på nasch når det var kun jeg og henne igjen).

Greid å si nei til trekant med to jenter.

Har et eller annet fucked problem som gjør at jeg ikke helt tør å være sårbar tror jeg.

Alle som er into meg, blir turn offed når jeg gjør noe dumt.

Men, vil faktisk påstå jeg ser ganske bra ut da :p . Ikke modellpen eller noe, men ja, jeg er en kjekk kar. Dette har jeg forsåvidt ikke trodd så altfor lenge, trodde lenge jeg var dritstygg, men har fått en del "bevis" for at jeg faktisk ikke ser så dum ut.

Angående om jeg er dyp, jeg vet a faen. Men jeg tror jeg gir dårlig førsteinntrykk, fordi jeg kan gi litt mye faen. Eller så gir jeg kanskje ikke så mye faen, vet ikke helt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Høres ut som du har dårlig selvtillit. Si hva du vil, men hvis du ikke klarer å gjøre deg sårbar er du ikke særlig trygg på deg selv.

Har nok dårlig selvtillit ja. I hvert fall for tiden, den er helt for jævlig faktisk. Bedre når jeg er "manisk", men når jeg ser tilbake, så var det egentlig nesten litt falsk selvtillit.

Tror aldri jeg helt har greid å vise hvem jeg er, problemet er vel egentlig bare forverret seg med siste årets tvangstanker. For nå er jeg definetivt gal.

Angående hele tråden, som jo er tåpelig, så var det vel en kompis som inspirerte meg til å lage den. Da han ble i lag med enda en jente, og jeg drev å hørte fra han hvordan dette var hun som han skulle få barn med. Når han sa nå lignende med den siste, og begge var ikke en av 100 damer han møtte, men mer en av få hvor det var aktuelt at det kunne bli noe.

Lenke til kommentar

Hei.

Har egentlig aldri hatt noen kjæreste, og jeg lurer på hvordan jeg kan bli i lag med noen om hun ikke er den mest attraktive i verden?

Hvis hun har en personlighet som du digger, så kan det gjøre henne attraktiv i dine øyne.

Se etter sjarm og utstrålning, samt felles interesser og verdier :-).

Lenke til kommentar

Da han ble i lag med enda en jente, og jeg drev å hørte fra han hvordan dette var hun som han skulle få barn med. Når han sa nå lignende med den siste, og begge var ikke en av 100 damer han møtte, men mer en av få hvor det var aktuelt at det kunne bli noe.

You been drinkin' bro?

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...