enrique1986 Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Noen som har fått sin sending sendt fra apple.no ? Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Noen som har fått sin sending sendt fra apple.no ? Skjer sikkert ikke før imorra, er noen som har skrevet at den er på "klargjøring" eller noe i den duren 1 Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2015 Noen som har fått sin sending sendt fra apple.no ? Skjer sikkert ikke før imorra, er noen som har skrevet at den er på "klargjøring" eller noe i den duren OK Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg har ikke fått telefonen enda, men tror ikke det blir et problem. Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Noen flere som har fått mld om at tlf deres er på lager hos Telenor og bestilt, men ikke skjedd en dritt? .... Har ikke fått sporingsnr. engang. Kurwa 1 Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Noen flere som har fått mld om at tlf deres er på lager hos Telenor og bestilt, men ikke skjedd en dritt? .... Har ikke fått sporingsnr. engang. Kurwa Du er ikke den eneste. Håper på at jeg får en mail med sporingsnummer imorgen eller på tirsdag. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Festlig om vi som ikke forhåndsbestilte på Apple får før dere som forhåndsbestilte i Norge. 1 Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Da er iallefall min pakke sendt fra apple.no Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Da er iallefall min pakke sendt fra apple.no Ja, samme her. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Noen som har bestilt og fått fra telenor som kan skrive kl slett de sendte ut mail angående sporingsnummer? Visst de ikke sender den ut idag.. omg.. sier e bare xD Skal bli spennendes å se om de har sotte på ræva i helga. Når man klarer å bruke over 2 virkedager av 3 som de lover.. så er det jaggu med utrolig at jeg ikke bare bestillte fra apple.no eller rett og slett gikk inn (som jeg var garantert 1 tlfn) ... angrer allerede xD Endret 12. oktober 2015 av Mikkis2k Lenke til kommentar
baroiic Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jeg bestilte på onsdag klokken 14.31. Fortsatt ikke fått min. Snakket med de på fredag og da sa de den var til pakking. Sa også at telefonene hadde kommet inn til de på fredag. De sitter å juger deg mitt opp i tryne også vettu. 1 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jeg bestilte på onsdag klokken 14.31. Fortsatt ikke fått min. Snakket med de på fredag og da sa de den var til pakking. Sa også at telefonene hadde kommet inn til de på fredag. De sitter å juger deg mitt opp i tryne også vettu. Haha.. uff ja de er utrolige ikke sant? ... til og med folk som ikke har forhåndsbestilt har fått sine.. som da igjen bryter det konseptet. Men lærte denne gangen og bruker ikke de neste gang. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Nå er min sendt fra Apple! Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Ser ut som Apple.no har forstått det. Rart at telenor ikke klarer dette. Kan det ha med at de lyger til sine kunder trur du? Ville e sakt Kan ikke se noen annen grunn. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Nå er min pakke også sendt fra Apple. Den kommer også fra Nederland Endret 12. oktober 2015 av winmedi Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jeg bestilte på onsdag klokken 14.31. Fortsatt ikke fått min. Snakket med de på fredag og da sa de den var til pakking. Sa også at telefonene hadde kommet inn til de på fredag. De sitter å juger deg mitt opp i tryne også vettu. Haha.. uff ja de er utrolige ikke sant? ... til og med folk som ikke har forhåndsbestilt har fått sine.. som da igjen bryter det konseptet. Men lærte denne gangen og bruker ikke de neste gang. Jeg vil bare si, skuffende nok at jeg kontaktet nettbutikken til Djuice (som er Telenor også så mulig de sender fra samme sted) at de ikke hadde telefonen jeg hadde bestilt til tross for at jeg har fått link osv på lager. De hadde ubekreftet når de fikk den, de hadde heller ikke ubekreftet dato de kunne komme det. Så hun hadde ingen aning når den kom. Sitter å vurderer å avlyse bestillingen og bestille fra apple. Tror nok den kommer fortere Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jeg har hørt rykter om at Apple leverer på døren? Stemmer dette, eller leveres den på postkontoret?. Jeg skal ut og reise å er redd jeg ikke er hjemme på fredag om den feks skulle komme da. Hva skjer da? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 apple leverer kun på døra såvidt jeg vet Lenke til kommentar
SMEjj Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Noen som har bestilt på apple.no som _ikke_ har fått sin utsendt ennå? Først uflaks med komplett, så uflaks med apple direkte, dårlig gjort mot folk som er uten telefon =D Endret 12. oktober 2015 av smEjj 1 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Noen som har fått sin sendt idag fra telenor? Enda ikke hørt en dritt. Apple.no som sikkert har over det dobbelte av bestillinger sendte sine idag! Dette er helt utrolig :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå