Latias Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Norge - Malta EM-kvalifisering, kamp 9 10-10-2015 Kl. 18:00 @ Ullevaal Stadion Vises på: MAX / Sky Sports Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Løsner det for Søderlund nå da tro? Jeg tror nei. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Hva er greia med Dio egentlig? Skadet eller null spilletid for Hull? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hørte at han var ute en måned med skade, det er ca en måned siden. Det var akkurat rundt da landskampene var sist og han ble solgt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hva er greia med Dio egentlig? Skadet eller null spilletid for Hull? Skadet. Ute i 6-8 uker så er vel tilbake om 2-3 uker. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Kjedelig, da er han neppe i god nok form til å bidra i playoffs heller. Helland byttet ut etter halvtimen nå nettopp, strekkskade rapporterer kommentatoren... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Heldigvis mange midtbanefolk å velge mellom nå. Men hvem er mest aktuell som høyre kant utenom Helland? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Det er vel stort sett Skjelbred som har spilt høyre kant. Er Johansen skada forresten? Har ikke sett at han har vært med i de siste kampene for Celtic Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Johansen er skadet og Omar forlot banen på båre i dag. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Vi har ikke sjans mot Italia uten Johansen og Omar. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Omar er visstnok ikke alvorlig skadet. Edit: "Også Stefan Johansen sliter med en skade. Midtbanespilleren spilte ikke Celtics kamp mot Hamilton søndag, men landskampene skal ikke være i fare." Edit 2: King er vel også skadefri for tiden. Endret 5. oktober 2015 av Knewt Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Heia Norge (Mine innlegg) Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Kampen er allerede utsolgt. Noen som skaffet seg billetter? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Heldigvis mange midtbanefolk å velge mellom nå. Men hvem er mest aktuell som høyre kant utenom Helland? Ødegaard. Helland er nok klar, men er mer aktuell som innbytter. Tror Ødegaard starter. Drømmen er Johansen i 10ern med Selnæs og Tettey i de to dype. Vi har problemer på venstrekanten, der KAN til nød King spille, men jeg vil ha ham på topp (hvem som helst bare ikke Søderlund). Blir spennende å se Høgmos ellever. Linnes er vel ganske bankers høyreback, vi får se om Aleesami blir å finne på venstrebacken. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Når er forresten playoff-kampene? Er det rundt februar? EDIT: Nei; 12–14 Nov 15–17 Nov Endret 6. oktober 2015 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Heldigvis mange midtbanefolk å velge mellom nå. Men hvem er mest aktuell som høyre kant utenom Helland? Ødegaard. Helland er nok klar, men er mer aktuell som innbytter. Tror Ødegaard starter. Drømmen er Johansen i 10ern med Selnæs og Tettey i de to dype. Vi har problemer på venstrekanten, der KAN til nød King spille, men jeg vil ha ham på topp (hvem som helst bare ikke Søderlund). Blir spennende å se Høgmos ellever. Linnes er vel ganske bankers høyreback, vi får se om Aleesami blir å finne på venstrebacken. Da må vel det forstås ithen, at Omar er skadet for mye likevel?. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Heldigvis mange midtbanefolk å velge mellom nå. Men hvem er mest aktuell som høyre kant utenom Helland? Ødegaard. Helland er nok klar, men er mer aktuell som innbytter. Tror Ødegaard starter. Drømmen er Johansen i 10ern med Selnæs og Tettey i de to dype. Vi har problemer på venstrekanten, der KAN til nød King spille, men jeg vil ha ham på topp (hvem som helst bare ikke Søderlund). Blir spennende å se Høgmos ellever. Linnes er vel ganske bankers høyreback, vi får se om Aleesami blir å finne på venstrebacken. Henriksen bør være selskreven i 10er rolleren. Goller mål etter mål i Nederland for tiden. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Det står mellom Johansen som har vært Norges beste i Gud-vet-hvor-mange landskamper på rad OG god for Celtic, og en som spiller ganske dårlig på landslaget, men bra på klubbnivå. For meg er valget enkelt. Henriksen kan evt. komme inn etter 60-70. Da må vel det forstås ithen, at Omar er skadet for mye likevel?. My bad! Hadde ikke fått med meg at Omar er klar. Da er det selvsagt han som spiller med Linnes på venstre Endret 6. oktober 2015 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Johansen vært Norges beste i Gud-vet-hvor-mange landskamper? Hæ. Der datt jeg av. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Maltesisk(?) fotball har blitt nedprioritert og kuttet ut av programmet i det siste (sorry, det var enten det eller meksikansk 3. divisjons hanekamp), men har de i det hele tatt spillere jeg burde vite hvem er? Eller er dette nok et lag med 1 eller maks 2 spillere som er utenfor hjemlig liga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå