Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har du en fantastisk måte å fucke opp livet ditt på. Hvis det er det du ønsker, så fortsetter du å holde kontakten med denne ungen. Hvis du ønsker et fantastisk liv, så dropper du kontakten med henne NÅ, sletter alt du har etterlatt av spor og begynner på nytt. 

 

Jeg gir faen. Det er ditt valg.

Lenke til kommentar

Med mindre dere er i familie, så er også det å skulle være venner med en 11 år gammel jente, når man nesten er 18, ikke akkurat noe jeg ser på som ok. Hva har dere til felles? Hva skal dere finne på sammen? Leke med Barbie? Henge med hennes venninner på det lokale huskestativet..?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er veldig liberal mot slikt, og i utgangspunktet skal ikke alder spille noen rolle. Men av og til må man tenke litt gjennom hvor mye som egentlig er å "vinne" ut fra et forhold, for begge parter. Jeg tviler ikke på at du er glad i henne og at hun kan være glad i deg, men her vil jeg sterkt råde deg til å la dette ligge. Jeg tror at på lang sikt, og gjerne også på kort sikt, vil dette kun føre til problemer for dere begge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste vil ikke godta et forhold mellom en 11 år gammel jente / gutt og en 17 / 18 år gammel gutt / jente og det er heller ikke lurt å fortsette et forhold med henne per dags dato.

 

Det du kan derimot gjøre er å ta kontakt med familien hennes og si at du trodde at hun var eldre , men etter at du fant ut alderen hennes ønsker du ikke å fortsette å ha et forhold til henne per dags dato. Spør derimot om det er greit at dere kan ha kontakt som venner og kun per telefon / tekst uten at det er noe fysisk kontakt mellom dere.

 

Om dette virkelig er ditt livs kjærlighet og du hennes, så vil begge to finne tilbake til hverandre når dere er begge eldre , altså hun over 16 og du 23 , hvis ikke så slipper du å knuse en forelsket jente fullstendig og du kan trolig bearbeidet det hele bedre om du selv også kutter henne ut helt gradvis. Du er tross alt den mest voksne av dere to og det er nettopp derfor du må vise at du kan leve opp til det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...