AnonymDiskusjon Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Hei. Jeg begynte å snakke med ei på nettet som sa hun var 15, men dt viste seg at hun var 11 og jeg er 17. Vi er begge veldig glade I hverandre. Hun har tillatelse av faren å være sammen med meg,en veit ikke helt med moren. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 5591c...f0c Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Dette er i drøyeste laget spør du meg, i ganske mange år enda. Du er ikke voksen selv heller men her er du på barnerov. Folk VIL reagere dersom de finner ut av dette. Og dersom det (gud forby) skulle skje noe mellom dere sitter du fint i saksa. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Hva faen? Nei. Og ring gjerne faren og se hva han sier. Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 3. oktober 2015 Populært innlegg Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg anser meg som ganske liberal når det gjelder slike ting, men dette er IKKE ok. Hadde det vært 22 og 16 så hadde det vært okay. 21 og 15... Mja. Bortsett fra at man måtte holdt seg innafor loven. 11 og 17? NEI! Hu har kanskje så vidt begynt å gå inn i puberteten og du er snart ferdig med den. Forskjellen er så stor at det finnes ikke det argument i verden som kan overbevise meg om at dette er greit. Gløm og røm. Kom tilbake om fem år. 12 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 11 og 17?! Gud bedre meg. Stikk og det med en eneste gang før det skjer noe som får deg låst bort i lang tid. 3 Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Nå har du en fantastisk måte å fucke opp livet ditt på. Hvis det er det du ønsker, så fortsetter du å holde kontakten med denne ungen. Hvis du ønsker et fantastisk liv, så dropper du kontakten med henne NÅ, sletter alt du har etterlatt av spor og begynner på nytt. Jeg gir faen. Det er ditt valg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Du er ikke helt klar på hva du spør om. Om dere kan være kjærester? Nei. Men innenfor noen rammer går det an å være venner. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Med mindre dere er i familie, så er også det å skulle være venner med en 11 år gammel jente, når man nesten er 18, ikke akkurat noe jeg ser på som ok. Hva har dere til felles? Hva skal dere finne på sammen? Leke med Barbie? Henge med hennes venninner på det lokale huskestativet..? 3 Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Vel, om kjærester er bestevenner i din verden sure ^^" Lenke til kommentar
Hannah00 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Nei, hva i all verden. Kom deg vekk før du havner i fengsel. Er dette en norsk familie? Hva slags far lar sin 11 år gamle datter være sammen med en 17 åring? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Trådstarter er uklar på om han mener "sammen med" som i å være kjærester eller tilbringe tid sammen. Men det er riktignok merkelig uansett. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Om du ikke går inn for seksuell utnyttelse av elleveåringen så ser jeg ingen annen grunn enn moralsk og etisk synsing mot at dere skal være sammen. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg er veldig liberal mot slikt, og i utgangspunktet skal ikke alder spille noen rolle. Men av og til må man tenke litt gjennom hvor mye som egentlig er å "vinne" ut fra et forhold, for begge parter. Jeg tviler ikke på at du er glad i henne og at hun kan være glad i deg, men her vil jeg sterkt råde deg til å la dette ligge. Jeg tror at på lang sikt, og gjerne også på kort sikt, vil dette kun føre til problemer for dere begge. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 nei, bare nei..... glem henne... 11 år er så no-go som du kan få det. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 De fleste vil ikke godta et forhold mellom en 11 år gammel jente / gutt og en 17 / 18 år gammel gutt / jente og det er heller ikke lurt å fortsette et forhold med henne per dags dato. Det du kan derimot gjøre er å ta kontakt med familien hennes og si at du trodde at hun var eldre , men etter at du fant ut alderen hennes ønsker du ikke å fortsette å ha et forhold til henne per dags dato. Spør derimot om det er greit at dere kan ha kontakt som venner og kun per telefon / tekst uten at det er noe fysisk kontakt mellom dere. Om dette virkelig er ditt livs kjærlighet og du hennes, så vil begge to finne tilbake til hverandre når dere er begge eldre , altså hun over 16 og du 23 , hvis ikke så slipper du å knuse en forelsket jente fullstendig og du kan trolig bearbeidet det hele bedre om du selv også kutter henne ut helt gradvis. Du er tross alt den mest voksne av dere to og det er nettopp derfor du må vise at du kan leve opp til det også. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Enig med majoriteten her, dette ble for drøyt. Vent minst 5 år du Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Dattera mi er 11.. du på 17 hadde ikke overlevd dagen hadde jeg funnet ut at du var med dattera mi hvertfall 4 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Da hadde dattera di vokst opp med en pappa i fengsel, pådratt seg daddyissues og mest sannsynlig blitt en skløtte. Henger meg på resten her, 11 og 17 er langt fra ok og ulovlig er det og. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Henger meg på resten her, 11 og 17 er langt fra ok og ulovlig er det og. Er enig i at dette ikke er OK eller greit på noen måte, men at han er med hu er strengt tatt ikke ulovlig. Regner ikke med han tenker å ha sex med en 11-åring.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå