Keyzer28 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Blitt for lite fotografering i det siste, så nå er det på tide å få ut fingeren.Bruker: Keyzer.Objektiv: Canon 50mm f/1.8 stm.Deltakernivå: Pingle (men jeg håper å levere mer enn minstekravet). Endret 23. september 2015 av Keyzer28 Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 Here we go!Dag 1. 1 Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Fine renskårne svart/hvite linjer, fine positurer på de to konverserende herrene. Endret 1. oktober 2015 av twoeyes Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Dag 1; "less is more"....., ble fint det der.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Et godt komponert bilde! Masse linjer, det liker jeg. Og enkelheten i bildet løfter det til et nytt nivå. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Mener å ha sett tidligere at du kan å komponere bildene dine. Du skuffer ikke akkurat her heller. Det "tomme" feltet blir slett ikke tomt pga alle linjene. Men nå har du satt forventingspresset for fortsettelsen. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Fin komp med det store, tomme rommet som allikevel ikke er tomt. Fint sett Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Nydelig minimalistisk. Sånn jeg kunne ha likt å ha på veggen. Fornøyd med objektivet? Har en halv tanke om å kjøpe det selv. Men jeg tar så lite bilder om dagen, og bruker mest kompaktkamera, så det er vel overkill... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Bildet forteller en historie, det liker jeg. Stopper for å tenke litt hva historien er og for å tolke bildet. Pluss! Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Veldig spennende komposisjon. Artig å se bilde fra deg igjen. Samtidig gleder jeg meg til å se hva du får til med objektivet. Kameratype? Endret 4. oktober 2015 av Rowdy Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Takker for svar!Rowdy: Bruker 5DmkIII. Dag 4.Vanskelig å velge i dag. Rett og slett fordi jeg ikke var spesielt fornøyd med noe. Men det var en fin kveldstur rundt i Oslo likevel. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 God start på utfordringen din. Spesielt det første likte jeg godt. Henning Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Dag 4 ; nesten så en fornemmer lyd/lukt og stemning fra "undergrunden"... Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Dag 5. Tur i skogen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Dystert. Jeg må innrømme at jeg ikke får umiddelbar lyst til å gå bort dit . Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Det sto mellom det og et dusin fine høstfargebilder. Valget burde egentlig vært åpenbart, men jeg falt for det mørke. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Synes det var bra stemning i undergrunnsbildet, bildet fra gårsdagenstur ser ganske skummelt ut. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Dag 5: Tøft, nesten litt skummelt.. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Dag 6. Falt litt for selfiesticken kombinert med dressjakke, tursekk, kompaktkamera og vannflaske. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Skikkelig dystert i skogen. Passer bra med low-key mot det hvite på dørene og taket. Et annerledes høstbilde. Synes det var et godt valg å benytte søylene i forgrunnen til en tredeling av bildet på dag 4. Dag 6: He, he. Det ser ut til at selfiestick har blitt obligatorisk for turister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå