RandiA Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Oktoberfest 2015 - RandiA - 45mm f/2.8 Bruker: RandiAObjektiv: Panasonic Leica 45mm f/2.8 MacroDeltakernivå: Pingle eller kanskje bedre Tema: Høsttegn - nært på - og litt annet Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 Bilde 1 – 1.Oktober: Det regner i Eplehaven i dag Exif: 1/80 - f/4.0 - ISO 400 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 3 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Bilde 1 - så friskt som det bare kan bli, nå om høsten... Fint! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Gode farger! Fikk lyst på epler nå.. duggfriske sådan.. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Disse eplene så fristende ut! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Mer fristende er det vel vanskelig å få dem, skikkelige pangfarger. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Takk, takk for kommentarer. I dag er det storm og regn - så kameraet har best av å være inne. Bilde 2 – 2.Oktober: Storm og regn i dag Exif: 1/30- f/4.0 - ISO 400 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Så det ble innefotografering - alternativer: 1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Heisan Randi. Har hørt rykter om været i Trøndelag (skal selv oppover i kveld eller i morgen, håper det har gitt seg da). Åpning i kjent stil. Friske farger og sylskarpt, og står til årstiden selvfølgelig. Dagens likte jeg svært godt, her har du tråkket litt ut av det vante, men likevel fått med deg både planter og vær. Meget bra. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Takk. Takk. k.n.b - fint at du deltar som vanlig. Nå skinner forresten solen her, og stormen har løyet mye - trønder-vær vet du. Om du skal hit, kan du kanskje slenge deg med Scott Kelby en snar-omgang, det er faktisk brukbar værmelding. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Det var et uvanlig regnværsbilde i dag (2. oktober), spreke farger og morsomt at du aner vegetasjonen gjennom vindusruten.. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Roar så fuktig ut på bilde 2, godt å holde seg inne i slikt vær. Spoiler 1 viser litt av styrken til Roar også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2015 Det var et uvanlig regnværsbilde i dag (2. oktober), spreke farger og morsomt at du aner vegetasjonen gjennom vindusruten.. Roar så fuktig ut på bilde 2, godt å holde seg inne i slikt vær. Spoiler 1 viser litt av styrken til Roar også. Takker for kommentarer - det var en kraftig storm, og mye regn - verst litt lengre nord - men tenk i dag på Worldwide Photowalk var det flott vær, sol ble det etter hvert også, og vindstille. Vi var heldig med den. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg var på Scott Kelby's Worldwide Photowalk i dag, passet på å bruke 45mm'n mest - sannelig fant jeg en plante på walk'n også Bilde 3 – 3.Oktober: Asters novi belgii Exif: 1/250 - f/4.5 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Kunne vel brukt denne/disse - Det er Studenter-UKA - oppmuntringer I Høyskolebakken - Oktoberfest Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Asters novi belgii er i blomst her i Hellas nå også, men min er en annen sort, uansett gir det fine motiver. Desverre er mitt objektiv lite egnet til blomsterfotografering, så jeg får nøye meg med dine, men det er jo ikke så ille! Vakkert eksemplar. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Fint bilde! Jeg likte de brune rundt godt faktisk, det er ofte litt "kjedelig" med blomst og kun grønt grønt grønt rundt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Asters novi belgii er i blomst her i Hellas nå også, men min er en annen sort, uansett gir det fine motiver. Desverre er mitt objektiv lite egnet til blomsterfotografering, så jeg får nøye meg med dine, men det er jo ikke så ille! Vakkert eksemplar. Takker, Jorun - du har mange muligheter med det objektivet du har valgt. Merket det på Worldwide Photowalk i går at jeg hadde mine begrensninger ja. Denne macro'n er mest for nærfotografering hjemme. Fint bilde! Jeg likte de brune rundt godt faktisk, det er ofte litt "kjedelig" med blomst og kun grønt grønt grønt rundt. Takk skal du ha, Juliess - enig med deg. Jeg prøver å få plantebilder så nær naturen som mulig.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Fint med litt høstblomstring også Bilde 4 – 4.Oktober: Hosta - Blue Carpet Exif: 1/30 - f/4.5 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Alternativene i dag Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Bilde 2 - stilig regnbilde.. , og fargene ble jo lekre.. Bilde 3 - asters er alltid flott.. Bilde 4 - fin høstblomstring du presentererer.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Bilde 2 - stilig regnbilde.. , og fargene ble jo lekre.. Bilde 3 - asters er alltid flott.. Bilde 4 - fin høstblomstring du presentererer.. Takk, takk for kommentarer. Lørdag var det den 8. Worldwide Photowalk - et lite referat fra Trondheim Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Trofaste, pene blomster som overlevde Roar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå