Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

møtte en jente hos en kamerat- hvordan gå frem?


Anbefalte innlegg

Igår så dro jeg til en kamerat som bor ca 1t og 20 min unna meg. Han bor der med kjæresten sin. Kjæresten hadde også invitert en venninne på besøk, noe som jeg var klar over. Jeg kom frem, hilste på jenta. Vi fire lagde mat, så på film, prata og drakk pils. 

 

Tida gikk og denne venninnen møtte dra hjem. Fikk en klem og hun sa at det var hyggelig å møte meg og håpet på at vi så hverandre igjen. Ca en time senere sendte hun meg en venneforespørsel på facebook. 

 

så nå sitter jeg her da. hva skal jeg gjøre nå? skal jeg sendte henne en melding på face? skrive takk for en hyggelig kveld og håper på at vi sees snart igjen?

 

jeg kjører gjerne 90 minutter for å møte henne igjen og muligens gå på en date eller noe.

 

jeg er 20 år, mens hun er 19. jeg har fast jobb og hun studerer. 



Anonymous poster hash: 5c32e...f24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen som har tips om hvordan jeg skal kontakte henne igjen? 

 

føler at "hei, skjer?" er litt kjedelig og hvordan jeg da skal holde samtalen gående. 

eller skal jeg bare gå rett på sak og spørre om hun vil finne på noe? typ ut å spise, bowlig. ikke kino, helst noe der vi kan ha en samtale samtidig. 

 

Hun hadde sagt til kjæresten til kameraten min, at hun ville møte meg igjen og ettersom hun sendte meg en venneforespørsel på FB, så er hun ihvertfall interessert virker det som. Tror dere at hun sitter hjemme med telefon i henda eller pc'en i fanget og bare venter på at jeg skal ta kontakt?

 

- TS 



Anonymous poster hash: 5c32e...f24
Lenke til kommentar

Hva har du lyst å vite mer om, når det gjelder henne? Hva interesserer du deg for? Kan de to temaene kobles på noen måte? Hva interesserer hun seg for? Hva gjør hun på dagtid? Kveldstid? Hobbyer? Filmer? Musikk? Mat? Reise?

 

hvilke interesser hun har ville jeg likte å vite, da blir det noe lettere holde en samtale syntes jeg. 

 

 

hvorfor tar aldri jenter initiativ? :p hadde gjort det en del lettere for meg...

 

har null anelse om hva jeg skal snakke med henne om, når jeg tar kontakt med henne på FB

 

- TS

 

Anonymous poster hash: 5c32e...f24

hun tok da strengt tatt initiativ da hun la deg til på FB.

 

 sant nok

 

Anonymous poster hash: 5c32e...f24

Lenke til kommentar

hvilke interesser hun har ville jeg likte å vite, da blir det noe lettere holde en samtale syntes jeg.

Da er det bare å spørre og grave!

 

Husk, det er ikke nødvendig å dele alle interesser! Det er greit å ha egne ting man liker, så kan man heller introdusere hverandre for hverandres hobbyer, og i beste fall bli interessert i noe nytt!

Lenke til kommentar

Sånn sett er det at du er nysgjerrig å bli kjent med henne en grunn til å snakke med henne,

Dog det er en fordel vis hun er nysgjerrig på deg også.

Dere trenger ikke nødvendigvis felles interesser men Jaffa være nysgjerrig på hverandre samt respektere hverandre sine grenser,

og vise hverandre nye sider av livet.

Dessuten må du oppføre deg slik du naturlig ville ha behandlet en venn,-med sosial intelligens,

Ellers får du ikke skape det vennskapet som bærere videre forhold med eller uten intimitet.

Enten får du et veldig kvalitetsfull vennskap eller både vennskap og kjæreste.

Lenke til kommentar

Ikke snakk mye på facebook eller andre sosiale medier. Ta initiativ til å møtes så snart som mulig. Plukk hun opp og stikk på en pub/kafé og ta en øl/kaffe. Det er ikke så viktig hva dere gjør første gang dere møtes. Bare oppretthold en litt flørtende stemning igjennom "daten", så vil hun se deg igjen. Faktisk, i mine øyne, jo mer du legger ned i daten, jo mer desperat virker du, og det er ikke sexy. Bare vær selvsikker og flørtende, så går dette fint! :)

Lenke til kommentar

snakka litt med henne på torsdag og spurte til slutt om hun ville møtes i helga. Hun kunne desverre ikke ettersom hun hadde en skoleoppgave som måtte gjøres ferdig. 

 

har ikke lyst til å gi opp håpet om denne jenta, men vil ikke virke for desperat eller masete heller. så tenkte jeg skulle vente til uka, før jeg snakker med henne igjen og spør henne på nytt

 

- ts



Anonymous poster hash: 5c32e...f24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...