Bjonness406 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 (endret) Hei!Noen som har peiling på når Nvidia Shield Tv kommer til Norge? Vil Norsk Netflix fungere på den, eller må jeg bruke amerikansk netflix? Endret 6. oktober 2015 av Bjonness406 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Netflix går på ip så den biten er 0 stress. Hør med komplett om de tar den inn. De tar jo inn rubb og rake av det nvidia produserer Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Godt å høre, er vel roku 3 som man måtte drive å styre med Amerikansk Netflix / konto hvis jeg ikke husker helt feil (er litt siden jeg satt og kikket på det). Skal høre med komplett, tror ikke den er utgitt i Europa enda? Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Godt å høre, er vel roku 3 som man måtte drive å styre med Amerikansk Netflix / konto hvis jeg ikke husker helt feil (er litt siden jeg satt og kikket på det). Skal høre med komplett, tror ikke den er utgitt i Europa enda? Har du fått noe svar? Jeg vurderer også å kjøpe denne i USA nå til uken. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Godt å høre, er vel roku 3 som man måtte drive å styre med Amerikansk Netflix / konto hvis jeg ikke husker helt feil (er litt siden jeg satt og kikket på det). Skal høre med komplett, tror ikke den er utgitt i Europa enda? Har du fått noe svar? Jeg vurderer også å kjøpe denne i USA nå til uken. Glemte helt å spørre de, sendte de mail nå. Sier ifra med en gang jeg får svar av de Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Fikk svar fra komplett nå. Hei. Det er ikke avgjort enda ser det ut til om vi tar det inn eller ikke. Så pr.nå er svaret nei. Med vennlig hilsen,Robin JSalg & Kundeservice Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Hmm, OK. Men det er vel riktig å anta at den vil fungere i Norge? Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Hmm, OK. Men det er vel riktig å anta at den vil fungere i Norge? Jeg kjøpte den fra amazon i juni,virker med norsk netflix.Grid virker også helt greit.Prisen ble 2400,- inkl mva.Levert på døra 48 timer etter bestilling... Lenke til kommentar
Indianern Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Hmm, OK. Men det er vel riktig å anta at den vil fungere i Norge? Jeg kjøpte den fra amazon i juni,virker med norsk netflix.Grid virker også helt greit.Prisen ble 2400,- inkl mva.Levert på døra 48 timer etter bestilling... Hei! Hva synes du generelt om maskinen? Jeg har en apple tv 3 i dag, og vurderer å bytte til ny streamingboks. Men litt usikker på hva jeg skal velge Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg er ubetinget fornøyd med boksen,bruker mest Qello(konserter,doku)Youtube 4K,Kodi og spiller endel.Har ikke hatt noe problemer med hardware/software.Det er litt lite apps ute til android tv men det kommer vel mer etterhvert.savner en bra web browser.Ellers er boksen ett råskinn på ytelse og grafikk. Lenke til kommentar
Indianern Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Jeg er ubetinget fornøyd med boksen,bruker mest Qello(konserter,doku)Youtube 4K,Kodi og spiller endel.Har ikke hatt noe problemer med hardware/software.Det er litt lite apps ute til android tv men det kommer vel mer etterhvert.savner en bra web browser.Ellers er boksen ett råskinn på ytelse og grafikk. Takker for tilbakemelding. Åssen er det med apper og sånt? Hørt at det har vært dårlig utvalg til Android Tv. De jeg bruker/har intresse for er i hovedsak netflix, viaplay og HBO nordic Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Bare Netflix er tilgjengelig nå,mulig man kan sideloade viaplay og hbo.Plex er også inkludert som app,ferdig betalt.Norske/nordiske apps blir vel tilgjengelige ved realease i norden/europa.Netflix og youtube i 4K samt spill var det som fikk meg til å kjøpe Shield.På sidene for Shield på nvidia.com finner du liste over alle apps. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 Da kommer Shield Tv til Norge http://www.tek.no/artikler/nvidia-lanserer-strommeboks-som-feier-konkurrentene-av-banen/193132 https://www.komplett.no/product/840285/spill/android-konsoller/konsoll/nvidia-shield-android-tv-konsoll Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Denne virker interessant. Vurderer en MSI Cubi, så da lurer jeg på om Shield TV takler alt av filer? Laster ned en del serier fra nett, så da er det viktig for meg at den klarer å spille av forskjellige formater. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Det skal klare en del formater, srt også faktisk, noe som er sjeldent https://forums.plex.tv/discussion/comment/1025442#Comment_1025442 https://forums.plex.tv/discussion/164742/nvidia-shield-console Endret 3. oktober 2015 av Bjonness406 Lenke til kommentar
Indianern Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg har allerede bestillt 500 GB fra Komplett Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Har selv bestille 16GB versjonen, har ikke bruk for 500GB. Eneste jeg skal ha på den er netflix, kodi /plex, NVidia stream (husker ikke hva det heter, den du streamer fra sin egen pc). Hva trenger du egentlig 500GB til? Lenke til kommentar
Indianern Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Egentlig i hovedsak for å ha muligheten der. Etter flere år med ipad 16 gb så vet jeg at det fort brukes opp. Kan jo selvfølgelig sette inn SDkort, problemet er vel tidevis at den vil alltid lagre litt ting på 16 GB. Men selvfølgelig hvis man ikke bruker noe særlig apps osv så er det ikke noe vits med 500 GB Lenke til kommentar
panzerkiller Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Noen som har en formening om hvordan denne boksen vil funke på emulator? NES, SNES, N64 og Dolphin. Bør jo være mye kraft? Kodi bør vel fungere knirkefritt, men hva med HD lydformater som bitstream? Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Noen som har en formening om hvordan denne boksen vil funke på emulator? NES, SNES, N64 og Dolphin. Bør jo være mye kraft? Kodi bør vel fungere knirkefritt, men hva med HD lydformater som bitstream? Kom akkurat en oppdatering til Shield Tv. Vet ikke om det var det du spurte etter, har ikke satt meg noe inn i lydformater Specifically, the update adds the following codec and container support: pass-through support for Dolby TrueHD as well as DTS-HD Master Audio lossless audio; MPEG2, VC-1, and WMV9 hardware-acceleration; M2TS, ASF, and WMV container support for VC-1; and WMA audio support, which includes WMA Pro and WMA Lossless. The update also incorporates the 23.976 Hz playback support and overscan adjustment. http://www.techtimes.com/articles/90752/20151003/nvidia-rolls-out-shield-update-2-0-brings-4k-support-geforce-now-and-more.htm Endret 6. oktober 2015 av Bjonness406 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå