Exxon Valdez Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Jeg faller ikke for noen. Kan ikke ta sjansen på å bli forrådt (dumpet, utroskap etc), illojalitet (hun er usikker på forholdet og ser på andre), løgner (systematisk løgner), krangling (begynne å krangle over absolutt alt), humør (sur og grinete dersom komfort er utilstrekkelig), egoisme/egosentrisk (spesielt når det kommer til penger), sniking (skaffer seg uautorisert adgang til informasjon vis PC, brukerkonto, telefon etc), mas og det å bli såret. Dette vil skje med 100% sikkerhet dersom jeg går inn i et forhold. Jeg har ikke opplevd dette selv, for det trenger jeg ikke siden jeg klarer utmerket godt å lære av andre sine feil fra andre sine forhold. Jeg er en 24 år gammel mann som aldri har vært i forhold, og jeg har heller aldri prøvd å komme i forhold. Har absolutt null interesse for det og dessuten så vil det være perfekt for en som forhåpentligvis blir sjøkaptein, som vil være ekstremt mye ute til sjøs på linjefart. Moderatormelding Denne tråden er splittet ut fra diskusjonen "Hvilke jenter faller DU for?" som du kan finne her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1678431&page=0 Postene bes derfor sees i sammenheng med dette Endret 14. august 2015 av L4r5 3 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Jeg faller ikke for noen. Kan ikke ta sjansen på å bli forrådt (dumpet, utroskap etc), illojalitet (hun er usikker på forholdet og ser på andre), løgner (systematisk løgner), krangling (begynne å krangle over absolutt alt), humør (sur og grinete dersom komfort er utilstrekkelig), egoisme/egosentrisk (spesielt når det kommer til penger), sniking (skaffer seg uautorisert adgang til informasjon vis PC, brukerkonto, telefon etc), mas og det å bli såret. Dette vil skje med 100% sikkerhet dersom jeg går inn i et forhold. Jeg har ikke opplevd dette selv, for det trenger jeg ikke siden jeg klarer utmerket godt å lære av andre sine feil fra andre sine forhold. Jeg er en 24 år gammel mann som aldri har vært i forhold, og jeg har heller aldri prøvd å komme i forhold. Har absolutt null interesse for det og dessuten så vil det være perfekt for en som forhåpentligvis blir sjøkaptein, som vil være ekstremt mye ute til sjøs på linjefart. Kom du nettopp ut av skapet her nå? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Wow. For en kynisk innstilling til livet. Slik tror jeg ikke at jeg hadde orka å leve. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Virka slitsomt spør du meg. Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Kom du nettopp ut av skapet her nå? Jeg skrev "Jeg faller ikke for noen", dette betyr at jeg hverken faller for gutter eller jenter. Du kan da automatisk utelukke homofili. Kanskje den mest passende legningen kunne ha vært aseksuell? 3 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Han har et poeng. Sjansen er meget stor for å bli tråkka på og ruinert av et kynisk kvinnemenneske som kun har seg selv som fokus og ikke ser andre. Og åpne seg helt for en annen person gjør man ganske sårbar. 3 Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Wow. For en kynisk innstilling til livet. Slik tror jeg ikke at jeg hadde orka å leve. Det er fordi du er sexavhengig og er avhengig av intim kontakt med andre for å kunne fungere. Virka slitsomt spør du meg. Det samme gjelder deg. For meg så kan en tenke slik i teorien: Se for deg en bil som er bensinavhengig, dette betyr at bilen har et behov for bensin. Bilen vil ikke fungere uten bensin. Ja bilen fungerer dersom bilen får bensin. Med den slutningen så kan en også si at dersom en fjerner bilens behov for bensin, slik at bilen kan kjøre uendelig langt uten bensin eller annet drivstoff så er det bedre enn at bilen er bensinavhengig og har behov for bensin. I praksis: Jeg er da denne personen som ikke er sexavhengig, dette betyr da at jeg ikke har behov for sex. Jeg vil fungere perfekt uten sex uendelig lenge slik, simpelt fordi jeg ikke har behov for sex. Ergo det er bedre enn å ha et "knulleobjekt" som må tilfredsstille deg seksuelt jevnlig. Jeg regner med at deres forhold mest sannsynlig hadde gått i oppløsning dersom det hadde blitt slutt på sexen:) Edit: Jeg har ingenting imot kvinner, de er tiltrekkende og spesielt en type asiatiske kvinner som jeg foretrekker pga utseendet. For meg så fungerer jeg best ved å bare se og ikke røre. Jeg er en utrent etnisk nordmann med nordisk utseende som ser normal ut med normal vekt (24år / 71-73kg / 178cm) og er frisk. Endret 14. august 2015 av Exxon Valdez 2 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Sexavhengig, slik du bruker det, er en helt normal sosial atferd. Ta deg en bolle. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Det er fordi du er sexavhengig og er avhengig av intim kontakt med andre for å kunne fungere.Ja, det stemmer nok det. Jeg klarer ikke forestille meg et liv der jeg ikke hadde hatt dette regelmessig. Gjør det meg til en svak person? Eller bare mennesklig? Er det noe galt i det? Trenger ikke svare. Det er bare retoriske spørsmål jeg stiller like mye til meg selv som deg. Jeg ser ikke på denne avhengigheten som noe negativt da det beriker livet mitt mye mer enn det hindrer meg. Jeg er også avhengig av sosial kontakt med andre mennesker. Når jeg leser om folk som reiser ut i ødemarka og er helt aleine i opptil flere år så forstår jeg ikke hva som driver dem. Det er litt det samme når det gjelder sex og intimkontakt. Både sosial omgang, sex og intimkontakt er en så stor del av livet mitt at uten dette veit jeg ikke hvordan jeg hadde klart meg. Som sagt så tror jeg ikke at jeg hadde orka å leve slik. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Det er jo ikke særlig overraskende siden menneskets 2 drifter er slik 1. Overleve 2. Formere seg Likevel er det trist å se av og til hvor langt enkelte undertrykker seg selv for å oppfylle nummer 2. Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Sexavhengig, slik du bruker det, er en helt normal sosial atferd. Ta deg en bolle. Nettopp det er ditt "lille" problem. Det er derfor dere prøver å kritisere min levemåte med slike utsagn som; "Wow. For en kynisk innstilling til livet. Slik tror jeg ikke at jeg hadde orka å leve." "Virka slitsomt spør du meg." og det kommer sikkert flere... Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Ingen videre diskusjon er nødvendig. Tråd løst. Jeg var kun interessert i å publisere min mening i en annen tråd, ikke å starte en stor diskusjon om min personlige mening, ellers hadde jeg selv startet en stor diskusjon om min personlige mening. Endret 14. august 2015 av Exxon Valdez Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Nettopp det er ditt "lille" problem. Det er derfor dere prøver å kritisere min levemåte med slike utsagn som; "Wow. For en kynisk innstilling til livet. Slik tror jeg ikke at jeg hadde orka å leve." "Virka slitsomt spør du meg." og det kommer sikkert flere... Det er mer ment som undring enn kritikk fra min side hvertfall. Jeg klarer ikke forestille meg et slikt liv. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Jeg kritiserer ingen, bare påpeker at fra mitt ståsted så virker det som et slitsomt liv. Bryr meg døyten egentlig, men det er jo et diskusjonsforum dette her Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 du finner henne til slutt skal du se samme som damer som sier dem ikke skal ha barn dette.... sekundet dem bikker 30 og venninnene er alle gravide så får dem det så travelt med å bli mor at dem ikke gjør annet enn å be om the D.... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Det kommer nok et punkt for de aller fleste der de blir klar for det Som du sier er det en del verpeklare kvinner og de trenger slettes ikke være over 30, ikke over 20 engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå