Gå til innhold

E3 2015: Nintendo's nyheter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et nytt Mario Strikers hadde vært hjertelig velkommen hos meg!

Eller kanskje et nytt F-Zero? Definitivt en undervurdert spillserie som må ha et comeback på en Nintendo konsoll.

Håper på mye mer innhold fra det nye Zelda, da det virkelig er et av spillene jeg gleder meg aller mest til!

Lenke til kommentar

Har hørt noen rykter her og der om et nytt Metroid, og at det vil være i 2.5D som Other M. Håper det er noe i det for en gangs skyld. Greit, historiemessig var Other M rimelig tvilsomt, men selve motoren var rimelig bra saker. Tenk et Super Metroid laget i Other M-motoren? Det hadde vært tøft. :) Men det er nok lenge siden vi hadde et E3 hvor vi ikke fikk rykter om nytt Metroid... :p

Lenke til kommentar

Nintendo har tidligere sagt at NX og Zelda U ikke vil vises på E3 i år, så det blir interessant hva de viser i stedet.

Retro Studios sitt neste prosjekt kan potensielt veie opp for Zelda avhengig av hva det er.

Ikke at jeg tror det kommer til å skje, men det hadde vært en hyggelig overraskelse om Zelda ble vist frem likevel. Jeg tror ikke at noen hadde brydd seg om hva Nintendo sa eller ikke sa på forhånd.

Lenke til kommentar

Zelda Wii U kommer ikke til E3 i år, dessverre.

http://www.gamespot.com/articles/legend-of-zelda-wii-u-delayed-skipping-e3/1100-6426227/

Spill jeg gleder meg til å se mer av på E3:

- Animal Crossing: Happy Home Designer. Selvsagt, har utallig timer i New Leaf, selv om det strengt tatt er fint lite å faktisk gjøre der. (tok med noen titalls timer å forstå det.) :p HHD kan bli mer strukturert, men likevel mye av det samme.

- Fantasy Life 2. Det første var svært bra, selv om historien var litt standard. Blir interessant å se hvordan oppfølgeren blir, spesielt siden det kommer på mobil i stedet for 3DS. Men for all del, bedre spill og større skjerm (på iPad)? Ja takk. :)

- Project X Zone 2. Det første hadde absolutt potensiale, og for meg ble det et elsk/hat-spill. Hatet at det var så simpelt, og kampene ble litt kjedelige i lengden. Men får de mer strategi, mer kjente folk og mer variasjon i oppfølgeren kan det bli bra. Hadde over 50+ timer i det første før jeg gav meg, så noe gjorde de rett. :)

- Fire Emblem X Shin Megai Tensei. To ypperlige strategispill i ett? Hva kan gå galt? (PxZ.... hihi.)

Spill jeg håper på:

- Super Mario Not Galaxy. Dvs et nytt Super Mario i stil med 64 og Galaxy, men basert på noe helt annet. Vi trenger ikke Galaxy 3. Nintendo er alt for kreative til det. De var det før, i alle fall.

- Star Fox U med annet enn kun flyging. Jeg er muligens den eneste på planeten som faktisk likte å løpe til fots i Star Fox, og mer enn gjerne tar et Star Fox som kombinerer flyvingen med Tomb Raider/Uncharted.

- Metroid 2D. Metroid 2D. Metroid 2D. Metroid 2D. Ikke noe Prime-bullshit, takk.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha Metroid Prime 4, der man kontrollerer ALT med wiimote. Springing foregår med å riste wiimote, jo fortere du rister jo raskere. Og for å kunne skyte MÅ du kjøpe Wii U Zapper, ellers bare virker det ikke.

Også vil jeg ha ekte fysikk, altså at våpenet til Samus faktisk veier 30 kg så hun klarer ikke å holde det i samme høyde hele tiden, men må stoppe og ta pauser hver 50. meter eller  siktet dropper nedover.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

y09gPj5.jpg

Nintendo Smash Direct: When: 06/14/15 at 7:40 AM PT/15:40 BST/14:40 GMT

Treehouse Live Pre-Show: When: 06/14/15 at 2:20 PM PT/22:20 BST/21:20 GMT

The Nintendo World Championships: When: 06/14/15 at 3:00 PM PT/23:00 BST/22:00 GMT

Nintendo Digital Event E3 2015: When: 06/16/15 at 9:00 AM PT/17:00 BST/16:00 GMT

Nintendo Treehouse Live at E3 2015: 06/16/15 - 06/18/15 at 10:00 AM PT/18:00 BST/17:00 GMT

http://e3.nintendo.com/

Tatt fra neogaf.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...