lillemeg1994 Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Fikk dette; Forvaltningslovens regler om inhabilitet i forhold til både ansatte og folkevalgte i en kommune som forberedelsesdel til eksamen i rettslære 2 som er på tirsdag. Noen som kan hjelpe? Læreren vår underviste ikke i forvaltning, da hun mente det ikke kom til å komme på eksamen. Lenke til kommentar
vg96 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Fikk dette; Forvaltningslovens regler om inhabilitet i forhold til både ansatte og folkevalgte i en kommune som forberedelsesdel til eksamen i rettslære 2 som er på tirsdag. Noen som kan hjelpe? Læreren vår underviste ikke i forvaltning, da hun mente det ikke kom til å komme på eksamen. Jeg kom ikke opp i rettslære, men jeg har god karakter i faget så kan sikkert være til hjelp. Hva trenger du hjelp til? Inhabilitet er egentlig veldig simpelt, bla opp i forvaltningsloven om ugildhet og les dette, hovedsakelig § 6. Lenke til kommentar
tbrandy Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Jeg har også kommet opp i rettslære 2 og går ut med 6 i faget, forvaltningsrett er riktignok ikke min sterkeste side, men kan sikkert hjelpe om du har noen konkrete spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå