vidor Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 En relativt lang og grundig video om tilknytningsteori som samler det viktigste fra over 20 års forskning. Videoen viser hvordan ulike tilknytninsmønster påvirker adferd og handlingsmønster som gjerne er med på å definere en person resten av livet. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Jeg satte meg til for å se denne, vidor, men jeg makter bare ikke med over to timer så seint på kvelden. Beklager. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Noe sier meg at dette er stoff som neppe er helt ukjent for deg Det ligger en del perler på YouTube, og dette synes jeg var en av dem. Derfor legger jeg den ut for dem som har interesse av det. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Tilknytningsteori ligger som et bakteppe i mye av tenkingen, og det er nyttig i å forsøke å forstå hvordan vi forholder oss til hverandre i (nære) relasjoner. Men drøye to timer en sein mandags kveld er mer enn jeg har magemål til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå