rvenes Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Beste filmene? Eg synes: Action: The Italian Job Komedie: American Wedding Liker ikkje sci-fi filmer osv.... Håper på og få tips til gode filmer eg kan låne i vinter. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Komedie: Marx-brothers (alt de har hatt fingrene borti) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Beste filmene? Eg synes: Action: The Italian Job Komedie: American Wedding Liker ikkje sci-fi filmer osv.... Håper på og få tips til gode filmer eg kan låne i vinter. Hvis du liker The Italian Job så liker du nok Oceans eleven, Snatch, Lock stock & two smoking barrels etc også.. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Action/Komedie(?): Trainspotting En gjennomført genial film, er ikke sikker på hva slags sjanger den passer inn i, men det er jo litt action, og litt komedie til tider. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Beste filmene? Eg synes: Action: The Italian Job Komedie: American Wedding Liker ikkje sci-fi filmer osv.... Håper på og få tips til gode filmer eg kan låne i vinter. How high? morsom film Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Action:True lies(sanneløgner) Komedie:How High,trur jeg. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Lock stock & two smoking barrels etc også.. Den e genial. Den og Boondock saints. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Har sett Oceans Eleven no... Fleire som ligner på dei? Lenke til kommentar
hs Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg er helfrelst av Quentin Tarantino, så du kan leie noen filmer av ham. Jeg anbefaler spesielt Pulp Fiction. Hva komedier angår vil jeg anbefale Lottomillionæren som er en sprø engelsk film om to gamle gubber. Råbra! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Følger etter nvoetfiv og stemmer for Lock, Stock & Two Smoking Barrels.. Konge-film! Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Tidenes morsomste film må bli Dum dummere! Lo meg helt skakk i salen da jeg så den!! Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Morsom : The Party Action : Pulp Fiction Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Beste actionkomedie: Army of Darkness, tenker jeg vi sier. Beste action i seg selv? Hmmm. Tror dessverre jeg må si Matrix. Nr 1. (Revolutions var forresten kjempeshow når jeg visste på forhånd at manus og dialog kom til å lukte gamle sokker, så jeg så bare på effekter og tempo). Morsomste film? Mye å velge i, men jeg har faktisk ikke VIRKELIG ledd av helaftens komedier på en stund. Boondock Saints ja. Monty Python and the Holy Grail. UHF ("Lufta er for alle"), den inneholder en av historiens mest geniale enkelt-gags. South Park holder seg overraskende bra. Og Brazil er jo morsom, men det er jo mest en veldig BRA film. Lo-fi sci-fi. Edit: Må forresten bare bifalle Marx Brothers. Ellers er noen av CG-filmene er ganske morsomme for tida. Pixar: For The Birds. Og outtakes-sekvensen på slutten av Bugs Life! Den er så bra, jeg sier den en gang til, jeg. Outtakes-sekvensen på slutten av Bugs Life! Endret 26. november 2003 av Onkel Lenke til kommentar
HC Alexander Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Beste kampsport filmer : Bloodsport I, II, III, IV Beste action filmer : Terminator I, II, III Beste Humor filmer : Ace Ventura I, II Scary movie e jo dødsfet den å Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 The Evil Dead 1 & 2, Forrest Gump, Almost Famous, The Big Lebowski (faktisk det meste av Coen), Clerks, Mallrats, Ed Wood, The Frighteners, True Romance osv. Disse burde varme/skremme/imponere i vintermørke. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Aaahhhh Almost Famous, kongefilm! Viser litt om "life on the road" for rockeband som prøver å slå gjennom. Veldig kul film, og noen hysteriske replikker, scener. Er visst en sann historie også har jeg hørt, Cameron Crowe var den unge journalisten... Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Action: Likestilling mellom Leon og Face/Off Komedie: Old School ( garantert ) Drama: American Beauty ( om det kan karakteriseres som drama ) Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Beste actionkomedie: True Lies Beste action: Face/Off eller Hardboiled Beste komedie: Groundhog Day Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 True lies american pie 1,2,3 barley legael eller noe funn with dick and jane mange fler men orker ikke ramse opp Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Komedier: Bruce Allmighty Lier Lier Ace Ventura 1,2 Fun with Dick and Jane White chicks Action/komedie: Dødelig Våpen 1,2,3,4 Rush Hour 1,2 (og 3 kanskje) Shanghai noon Shanghai knights Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg