Gå til innhold

Beste Action / Komedie filmene

rvenes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beste filmene?

Eg synes:

Action: The Italian Job

Komedie: American Wedding

Liker ikkje sci-fi filmer osv....

Håper på og få tips til gode filmer eg kan låne i vinter.

Hvis du liker The Italian Job så liker du nok Oceans eleven, Snatch, Lock stock & two smoking barrels etc også..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er helfrelst av Quentin Tarantino, så du kan leie noen filmer av ham. Jeg anbefaler spesielt Pulp Fiction.

Hva komedier angår vil jeg anbefale Lottomillionæren som er en sprø engelsk film om to gamle gubber. Råbra!

Lenke til kommentar

Beste actionkomedie: Army of Darkness, tenker jeg vi sier.

Beste action i seg selv? Hmmm. Tror dessverre jeg må si Matrix. Nr 1. (Revolutions var forresten kjempeshow når jeg visste på forhånd at manus og dialog kom til å lukte gamle sokker, så jeg så bare på effekter og tempo).

Morsomste film? Mye å velge i, men jeg har faktisk ikke VIRKELIG ledd av helaftens komedier på en stund. Boondock Saints ja. Monty Python and the Holy Grail. UHF ("Lufta er for alle"), den inneholder en av historiens mest geniale enkelt-gags. South Park holder seg overraskende bra.

Og Brazil er jo morsom, men det er jo mest en veldig BRA film. Lo-fi sci-fi.

Edit: Må forresten bare bifalle Marx Brothers. Ellers er noen av CG-filmene er ganske morsomme for tida. Pixar: For The Birds. Og outtakes-sekvensen på slutten av Bugs Life! Den er så bra, jeg sier den en gang til, jeg. Outtakes-sekvensen på slutten av Bugs Life!

Endret av Onkel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

The Evil Dead 1 & 2, Forrest Gump, Almost Famous, The Big Lebowski (faktisk det meste av Coen), Clerks, Mallrats, Ed Wood, The Frighteners, True Romance osv.

Disse burde varme/skremme/imponere i vintermørke.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...