Gå til innhold

Floyd Mayweather vs Manny Pacquiao - 3. mai


UFC

Anbefalte innlegg

Tidenes boksekamp, denne generasjons Ali vs Frazier! Natt til Søndag braker det løs. Hvem har du som vinner?

 

 

  Floyd Mayweather (48-0)

-------------VS-------------------------------------

   Manny Paquiao  (57-5)

 

 

 

Hadde mange fine bilder, men diskusjon.no ville jo selfølgelig ikke la meg laste de opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger man VPN og britisk bankkort for Sky Box Office? 

 

Jeg har null peiling på boksing så i dunno reglene, er bare interessert pga. medieomtalen og fordi Mayweather trenger å jekkes ned. Har dessverre en følelse av at Mayweather vinner slik at han kan legge opp med null tap :(

 

Skal lese meg opp iløpet av dagene. Hvis noen vet om noen gode sider med regler o.l. så legg de gjerne igjen :)

Lenke til kommentar

Må finnes stream for denne kampen. Definitivt høydepunktet i år.

 

EDIT: Personlig tenker jeg at det mest usannsynlige er at Mayweather vinner på poeng. Han er tyngre enn Pacquiao, slår mye færre slag og er mest opptatt av å countre. Man kan ikke se bortifra noe lignende som skjedde mellom Marquez og Pacquiao.

Endret av Haakon1
Lenke til kommentar

Trenger man VPN og britisk bankkort for Sky Box Office? 

 

Jeg har null peiling på boksing så i dunno reglene, er bare interessert pga. medieomtalen og fordi Mayweather trenger å jekkes ned. Har dessverre en følelse av at Mayweather vinner slik at han kan legge opp med null tap :(

 

Skal lese meg opp iløpet av dagene. Hvis noen vet om noen gode sider med regler o.l. så legg de gjerne igjen :)

 

Vil anbefale deg og type inn "Inside Mayweather vs. Paquiao" på youtube og se episodene der! Får litt historie og lærer litt om fighterne!

Lenke til kommentar

Ikke bare arrogant, men også ekstremt egoistisk. Mannen har fire unger, men ser ikke ut til å bry seg så mye om de.

 

Skal ikke se bort fra om Mayweather går konk innen 10 år. Han har et helt ekstremt pengeforbruk, og har kjøpt ørten Rolls-Royce, tre Bugatti Veyron, o.l. Det er ikke akkurat noen gode investeringer. Han eier en Enzo og burde kanskje heller bruke penger på andre Ferrari-klassikere.

 

Open Letter To Floyd Mayweather: Your Car Collection Sucks :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...