jodaneida Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Vil bare høre hva dere gutter/menn tenker om stearinlys.. får besøk i helgen og i og med jeg ikke har dimmelys så tenkte jeg å slå av lyset og tenne på noen lys mens vi så film, slik at det ble koseligere. Tenker og at stemningen blir mye mer annerledes enn om man ikke har noe som helst lys, og ja, tenker nok på sex i løpet av kvelden:) Syns dere det blir for klissete eller liker dere faktisk tanken på det? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Synes det er koselig, jeg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Synes det er koselig, men lufta kan bli litt tung av det etter en stund så ikke overdriv med 100 lys i timesvis. Også er det en fordel å kvele de med klype, ikke blåsing. Da slipper man røykosen. 3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Litt stearinlys er fint. Endret 10. april 2015 av Zeph Lenke til kommentar
Zash Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Jeg synes det er god stemning, men er ikke noe jeg tenner for meg selv! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Fyr opp stearinlysa, du! Det er kjempekoselig og skaper stemning. Lykke til!! Lenke til kommentar
sangofe Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Vil bare høre hva dere gutter/menn tenker om stearinlys.. får besøk i helgen og i og med jeg ikke har dimmelys så tenkte jeg å slå av lyset og tenne på noen lys mens vi så film, slik at det ble koseligere. Tenker og at stemningen blir mye mer annerledes enn om man ikke har noe som helst lys, og ja, tenker nok på sex i løpet av kvelden:) Syns dere det blir for klissete eller liker dere faktisk tanken på det? Kjør på. Flott med stearinlys. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 I mitt hode er det 3 muligheter: Han er ikke så spesielt interessert i stearinlys: Han gjenkjenner all innsatsen som må ha gått med for å få plassert ut og tent alle lysene, og innser at du gjør en innsats og virkelig prøver å få en fin stemning -> Score Han er interessert i stearinlys: Syns det er veldig stas med stearinlys og syns det er genialt å ha funnet en likesinnet -> Score Han er et rasshøl og syns det er dumt at noen har vist interesse på noen som helst måte: Han blir muggen (men det er nok sikkert like greit ettersom han er et rasshøl?) -> No Score 3 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Litt er fint og flott, men mye er kjedelig og for min del ødelegger det stemningen endel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Moderatormelding Jeg har splittet ut en off topic-diskusjon om stearinlys bør være lov hit:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1660901 Klager på moderatoravgjørelser skal ikke skje i tråden da det er off topic. Endret 10. april 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 10. april 2015 Forfatter Del Skrevet 10. april 2015 Litt er fint og flott, men mye er kjedelig og for min del ødelegger det stemningen endel. Tenkte bare tre telys i vinduet, har et middels stort hvitt rom, så syns det ble koselig med kun det:) Lenke til kommentar
Visum Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Litt er fint og flott, men mye er kjedelig og for min del ødelegger det stemningen endel. Tenkte bare tre telys i vinduet, har et middels stort hvitt rom, så syns det ble koselig med kun det:) Jeg syns det er innenfor rimelighetsgrense Endret 10. april 2015 av Sommerstund Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Lovin' it. Gjerne med duft også, men ikke overdriv. Og husk brannfaren, ikke hopp i høyet på en slik måte at stearinlysene blir glemt og høyet tar fyr osv. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Stearinlys er morsomt det. Binde henne fast og la stearinen dryppe rundt på strategiske steder... Eller, vent - det var kanskje ikke dette du snakket om? Anonymous poster hash: 21b7c...234 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 stearinlys er alltid koselig. Lenke til kommentar
Convo Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Koselig det, hadde nok tatt det som ett hint på at damen er interessert, men det er vel poenget Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Stearinlys/telys på betyr sex. Og hvis det er sex du er ute etter så kjør på. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Jeg og kompisene mine tenner ofte lys selv når det bare er oss menn til stedet. Koselig. Passer bra til en joint og en cognac. 2 Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Jeg syns det blir koselig helt til tanken "hvor lang tid kommer dette til å ta og slukke" kommer. Og da er det fint å ha få lys xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg