jonny Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 (endret) Husker du Descent? Dette spillet ble lansert i 1994, og var et skytespill der du istedenfor å gå rundt som i Doom fløy rundt i gruver med null gravitasjon. Du kunne bevege fartøyet ditt forover og bakover, opp og ned, og til venstre og til høyre, og også rotere i alle retninger (yaw, pitch, roll). Full frihet, med andre ord - du bestemte selv hva som var opp og ned i gruva! Spillet var populært, og det ble lansert to etterfølgere, men etter dette har det vært stille. Nå er det endelig noen som forsøker å gjøre noe med dette! Descent: Underground er et Kickstarter prosjekt som skal være en slags forløper til de tidligere Descent-spillene. Prosjektet avsluttet fredag 10. april, og målet er å få minst 600000 dollar i støtte. Vil du være med på dette, er det bare å trykke på lenken ovenfor. Du må støtte med minst 25 dollar for å få spillet (vanlig pris skal være 50 dollar, så det kan sies å være en god deal). Det er nå også en konkurranse om å få flest mulig til å støtte prosjektet, du kan vinne et AMD Radeon HD 295X hvis du er en av 3 som får med deg flest støttespillere (konkurransen har nettopp startet). Alt står beskrevet på nettsidene til utviklerne av spillet. Har du mange bekjente du kan få med deg, får du dem til å sende inn en epost til utviklerne som beskrevet på nettsidene deres, med epost-adressen din som referanse. Og husk at du ikke risikerer noe ved å støtte prosjektet - hvis ikke prosjektet får nok støtte før tidsfristen går ut, blir det ikke trukket noe fra kortet ditt. Jeg anbefaler å lese litt på Kickstarter-nettsiden til prosjektet, og se videoklipp utviklerne har lagt ut. Jeg støtter selvfølgelig prosjektet selv, og skriver denne meldinga fordi jeg håper veldig sterkt at flest mulig blir med slik at det blir noe ut av dette spillet! Utviklerne virker veldig greie, og ønsker at vi skal være med i utviklingsforløpet for å lage et best mulig spill. Spillet skal slippes for Windows, MacOS og Linux, og skal også støtte Oculus Rift. Planen er at spillet skal utgis i mars 2016, men det kommer alpha- og beta-versjoner allerede i høst. Endret 8. april 2015 av jonny Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Ja ja ja ja ja ja JAAAAAAA! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Dette var et kongespill i gamledager ja! Kult at de skal bruke Unreal engine 4. Håper dette spillet kommer Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Blir sikkert morsomt, men det MÅ være enklere å navigere enn de forrige. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg kjørte meg helt fast og ikke hadde den fjerneste anelse om hvor jeg skulle. Det var ikke spesielt morsomt... Lenke til kommentar
jonny Skrevet 23. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2015 Descent: Underground er nå også lagt ut på Steam Greenlight! Klikk på linken og deretter på JA-knappen :-) Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Descent og Descent 2 var fantastiske spill, en fantastisk spillbarhet, skjønte aldri hvorfor slik type spill aldri ble populær. Kommer definitivt å støtte dette prosjektet. Lenke til kommentar
jonny Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 (endret) Kun 5 dager igjen av Kickstarter-kampanjen nå, og det er fremdeles et godt stykke igjen til målet er nådd! Jeg tror absolutt dette kan bli veldig bra, så vær så snill, spre informasjon til så mange som mulig - selv om du ikke er interessert selv! Trist om det ikke blir noe av dette, Descent fortjener virkelig en fornyelse! For kun $25 (ca. kr 200,-) får du spillet (inkludert beta-aksess), som etter planen vil koste det dobbelte når spillet kommer (det er planlagt lansering allerede i mars 2016). Det er også mange andre muligheter, både om du ønsker å støtte prosjektet med høyere eller lavere summer. Kickstarter-kampanjen finner du her. Hjemmesiden til Descendent Studios finner du her (flere av folka her har tidligere jobbet med bl.a. Star Citizen). Endret 6. april 2015 av jonny Lenke til kommentar
jonny Skrevet 8. april 2015 Forfatter Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Jeg har oppdatert førsteposten. Kun litt over 2 dager igjen av Kickstarter-kampanjen nå, så hvis du liker Descent - ikke nøl med å støtte prosjektet! Edit: Da er Kickstarter-kampanjen over, og den var en suksess! Utviklingsteamet tar seg en ukes pause, så fortsetter de med uviklingen av spillet. De har en butikk på nettsiden sin med muligheter for å kjøpe noe av det samme som var mulig under Kickstarter-kampanjen, for de som er interessert. Endret 11. april 2015 av jonny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå