Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

fortelle sannheten om at det blir bare sex

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en mann i lang tid. Men det som skjer er at det utvikler seg ikke videre. Det virker ikke ut som om han egentlig ønsker mer enn sex pluss vennskap med meg. Jeg har snakket med han om det å date andre, og da sier han at han ønsker at vi holder oss fast til hveandre så lenge vi møtes. Han vet at jeg har følelser men sier at han vil fortsette å treffes. Og at han liker meg.

Han liker å treffes kun på sparket når det passer han. Han kan aldri planlegge. Han liker å være dominant sexuellt og jeg liker det motsatte. Men er det noen av dere menn som kjenner dere igjen i hans type oppførsel? Eller pleier dere å være ærlig å si til damen at det kun blir sex og vennskap dersom det kun er det du ønsker?

Kunne ønske at jeg fikk høre ærlig hva han ville med vår kontakt.

Anonymous poster hash: 5124a...fa5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis han ikke vil ha noe seriøst, men du vil det, så burde du droppe han. Vondt, men bedre enn å gå å håpe på at det skal endre seg.

For min del så pleier jeg ikke å gå inn i noe med en bestemt oppfatning om hva jeg skal få ut av dette. Men hvis det ikke er supersterke følelser i spill så syns jeg at det er greit å få det avklart relativt tidlig.

Lenke til kommentar

Sex og vennskap er selve definisjonen på et forhold. Dessuten vil han være eksklusiv, så det virker som ting ligger til rette for noe seriøst?

Jeg støtter denne, men vil også føre opp kommunikasjon som en viktig del for et forhold! Sett deg ned og snakk skikkelig med ham, det er ingen i denne tråden som vet hva han tenker om deres relasjon.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...