Colin. Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Her renner det inn mål også velger TV2 å vise en 0-0 kamp mellom Liverpool og West Ham. Først og fremst, tv2 kan ikke spå utfallet av en kamp. For det andre, Liverpool har flest supportere i Norge, og dem burde alltid ha førsterett til å bli vist om det da ikke krasjer med en storkamp som ManUtd-ManCity f.eks. ManUtd har allerede blitt prioritert 2 ganger før idag, så det var faen på tide at tv2 prioriterte Liverpool igjen. Og ja, vi Liverpool-supportere er priviligerte som får sett mange kamper. Men sånn er det, klubben har som sagt flest supportere i Norge. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Her renner det inn mål også velger TV2 å vise en 0-0 kamp mellom Liverpool og West Ham. Liverpool har flest supportere i NorgeLol det har dere ikke. Det var bare en påstand fra supporterklubbben deres så fort medlemstallet deres ble høyere etter sommeren sammenlignet med vårt noen måneder tidligere. 4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Jeg har ikke tall på hvilke supportergrupper som er størst, men kamper som vises burde også være for oss nøytrale som ønsker å se en kamp. Da burde lagets prestasjoner tidligere i sesongen, plassering i ligaen og spillere for klubben være vesentlig. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) hvorfor kan de ikke bare vise kampene på flere kanaler slik de gjorde før? Har de ikke lov til det lengre? Sjekka på den andre sport premium kanalen, og der var det en møkkakamp fra championship. Endret 31. januar 2015 av Apox Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Ca 1000 år og 100 diskusjoner siden dette ble vanlig, Apox. Lørdagskampene klokken 16 (15 i UK) har alltid hatt dette reglementet i England. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Har ikke fått med meg det jeg. Måtte forholde meg til stream de årene jeg bodde i USA, så det skjedde sikkert mens jeg var der borte. Latterlig opplegg. Kunne forøvrig betalt masse penger for å fått en kanal som sendte alt av united, CL, reservekamper osv. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2015 Her renner det inn mål også velger TV2 å vise en 0-0 kamp mellom Liverpool og West Ham.Liverpool har flest supportere i NorgeLol det har dere ikke. Det var bare en påstand fra supporterklubbben deres så fort medlemstallet deres ble høyere etter sommeren sammenlignet med vårt noen måneder tidligere. LOL, Javel, kilde på at ManUtds medlemstall har blitt høyere enn Liverpools igjen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Hva har medlemstall med saken å gjøre? Eg er ikke medlem av noe? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2015 Det er et utgangspunkt tv2 kan bruke til å vurdere hvilke kamper de skal vise. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Offisielt sett ja. Men hvorfor må jeg skaffe kilder? Er deres supporterklubb som baserer seg på at Uniteds medlemstall ikke har økt etter en god sommer. Og det er absolutt ikke det TV2 skal ta utgangspunkt i, men visninger de får og der er jeg rimelig sikker på at United-kampene har flest. Endret 31. januar 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Da kunne man jo argumentert med facebook og da. Man United har 64 millioner likes på face, kontra Liverpool som har "bare" 25 millioner likes. Manchester United Supporters Club Scandinavia (som er norsk) har 164k likes kontra Liverpool FC Supporters Club Norway med 145k likes. Burde vel prioritert United da i følge din logikk? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2015 Offisielt sett ja. Men hvorfor må jeg skaffe kilder? Er deres supporterklubb som baserer seg på at Uniteds medlemstall ikke har økt etter en god sommer. Og det er absolutt ikke det TV2 skal ta utgangspunkt i, men visninger de får og der er jeg rimelig sikker på at United-kampene har flest. Ja, og frem til Uniteds supporterklubb legger frem fakta så er Liverpools supporterklubb norges største... Herlighet. Og hvorfor tror du Tv2 får flere visninger ved å vise United? Det er bare en ubegrunnet påstand. Hadde du begrunnet den med supporter-antallet i medlemsklubben, så kan det forsvares. Men det kan du ikke per dags dato, da Uniteds supporterklubb ikke ønsker å kommentere antall supportere i medlemsklubben på nåværende tidspunkt. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2015 Da kunne man jo argumentert med facebook og da. Man United har 64 millioner likes på face, kontra Liverpool som har "bare" 25 millioner likes. Manchester United Supporters Club Scandinavia (som er norsk) har 164k likes kontra Liverpool FC Supporters Club Norway med 145k likes. Burde vel prioritert United da i følge din logikk? Jeg føler det er mer troverdig å gå utifra offisielle klubbers supportertall... Det finnes et lass av hobbysupportere som driter katten i å følge med som en seriøs supporter. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Offisielt sett ja. Men hvorfor må jeg skaffe kilder? Er deres supporterklubb som baserer seg på at Uniteds medlemstall ikke har økt etter en god sommer. Og det er absolutt ikke det TV2 skal ta utgangspunkt i, men visninger de får og der er jeg rimelig sikker på at United-kampene har flest. Og hvorfor tror du Tv2 får flere visninger ved å vise United? Det er bare en ubegrunnet påstand. Hadde du begrunnet den med supporter-antallet i medlemsklubben, så kan det forsvares. Men det kan du ikke per dags dato, da Uniteds supporterklubb ikke ønsker å kommentere antall supportere i medlemsklubben på nåværende tidspunkt. Fordi hvilken logikk er det i at TV2 skal bruke 3. partstall som ikke er relatert til dem på noen som helst måte istedenfor visningstallene de får på kampene?? Antall medlemmer i supporterklubbene er ikke det samme som antall Sumo/Premium-abonenter. Hvordan ellers forklarer du at vi har blitt prioritert 2 ganger mot deres ene hvor de brukte våre forrige prioriteringer som argument til å prioritere dere? Tabellplassering? Vi har blitt prioritert foran City og Chelsea også. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2015 Offisielt sett ja. Men hvorfor må jeg skaffe kilder? Er deres supporterklubb som baserer seg på at Uniteds medlemstall ikke har økt etter en god sommer. Og det er absolutt ikke det TV2 skal ta utgangspunkt i, men visninger de får og der er jeg rimelig sikker på at United-kampene har flest. Og hvorfor tror du Tv2 får flere visninger ved å vise United? Det er bare en ubegrunnet påstand. Hadde du begrunnet den med supporter-antallet i medlemsklubben, så kan det forsvares. Men det kan du ikke per dags dato, da Uniteds supporterklubb ikke ønsker å kommentere antall supportere i medlemsklubben på nåværende tidspunkt. Fordi hvilken logikk er det i at TV2 skal bruke 3. partstall som ikke er relatert til dem på noen som helst måte istedenfor visningstallene de får på kampene?? Antall medlemmer i supporterklubbene er ikke det samme som antall Sumo/Premium-abonenter. Hvordan ellers forklarer du at vi har blitt prioritert 2 ganger mot deres ene hvor de brukte våre forrige prioriteringer som argument til å prioritere dere? Tabellplassering? Vi har blitt prioritert foran City og Chelsea også. Og du er så sikker på at visningstallene er høyere fordi United har blitt prioritert 2 ganger til nå? Du kan ikke vite det, men om det stemmer at United generelt får høyere visningstall så sier jeg ikke noe på det!! Da er det greit, men så vidt jeg vet har ikke tv2 sagt noe om seertall i slike situasjoner. For alt vi vet kan tv2 ha prioritert united pga tabellplassering, noe som vil være latterlig i et tilfelle der både United/Liverpool spiller mot "drittlag". Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Først og fremst, tv2 kan ikke spå utfallet av en kamp. For det andre, Liverpool har flest supportere i Norge, og dem burde alltid ha førsterett til å bli vist om det da ikke krasjer med en storkamp som ManUtd-ManCity f.eks. Liverpool burde alltid ha førsterett? Ut fra hvem sin logikk? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Først og fremst, tv2 kan ikke spå utfallet av en kamp. For det andre, Liverpool har flest supportere i Norge, og dem burde alltid ha førsterett til å bli vist om det da ikke krasjer med en storkamp som ManUtd-ManCity f.eks. Liverpool burde alltid ha førsterett? Ut fra hvem sin logikk? Altså, de som får flest visninger. Og siden tv2 ikke går ut med visningstall, så har vi bare offisielle klubbers supporterantall å gå utifra. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Du må huske at det ikke bare er medlemmer fra supportergruppene som ser på kampene også da. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Først og fremst, tv2 kan ikke spå utfallet av en kamp. For det andre, Liverpool har flest supportere i Norge, og dem burde alltid ha førsterett til å bli vist om det da ikke krasjer med en storkamp som ManUtd-ManCity f.eks. Liverpool burde alltid ha førsterett? Ut fra hvem sin logikk? Altså, de som får flest visninger. Og siden tv2 ikke går ut med visningstall, så har vi bare offisielle klubbers supporterantall å gå utifra. Men hvilken logikk sier at TV2 skal følge tall som er urelevante isteden for de tallene de faktisk får på kampene? Det gir jo null og niks mening. Av de som er medlemmer i supporterklubbene så har ikke alle Sumo eller Premium. Og av de som ikke er medlem i supporterklubbene så er det nok mange som har Sumo eller Premium. Uniteds supporterklubb går bare ut med tall i mai. Hadde du i TV2 basert deg på slike gamle tall istedenfor antall visninger på egne tv-sendte kamper så hadde du fått fyken på dagen. Det er ikke bestemors strikkeklubb de driver med, men business. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Først og fremst, tv2 kan ikke spå utfallet av en kamp. For det andre, Liverpool har flest supportere i Norge, og dem burde alltid ha førsterett til å bli vist om det da ikke krasjer med en storkamp som ManUtd-ManCity f.eks. Liverpool burde alltid ha førsterett? Ut fra hvem sin logikk? Altså, de som får flest visninger. Og siden tv2 ikke går ut med visningstall, så har vi bare offisielle klubbers supporterantall å gå utifra. Men hvilken logikk sier at TV2 skal følge tall som er urelevante isteden for de tallene de faktisk får på kampene? Det gir jo null og niks mening. Av de som er medlemmer i supporterklubbene så har ikke alle Sumo eller Premium. Og av de som ikke er medlem i supporterklubbene så er det nok mange som har Sumo eller Premium. Uniteds supporterklubb går bare ut med tall i mai. Hadde du i TV2 basert deg på slike gamle tall istedenfor antall visninger på egne tv-sendte kamper så hadde du fått fyken på dagen. Det er ikke bestemors strikkeklubb de driver med, men business. Hvor har jeg sagt at tv2 egne visningstall er urelevante? Hele greia er jo at vi ikke kan vite det, og man må ha noe å gå utifra oss som supportere. Som sagt, hadde tv2 kommet ut med tall som viste at united kampene fikk flere visninger på slike dager så hadde ikke jeg sagt noe. Men siden jeg ikke kan vite det nå, så regner jeg med Liverpool får flest siden det per nå er flere Liverpool-supportere som er "seriøse" nok til å være medlem i supporterkubb, og sannsynligvis følger med på kampene.Og poenget er om tv2 velger å sende united pga plassing kontra visninger så er det latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå