Emils. Skrevet 31. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) vs Chelsea vs City Stamford Bridge Dommer: Mark Cluttenberg 31.01.2015 Kl: 18.30 Så er det klart for det historieløse derbyet mellom klubbene som har eksistert siden 2003 og 2008. Det skiller til nå 5 poeng mellom lagene og tilsvarende kamp endte 2-1 til Chelsea i fjor. Chelsea må klare seg uten Torres i år, dessverre, men har heldigvis Remy og Drogba i bakhånd siden Emre Can lå i veien for Costa (I følge altomfotball.no så soner Dougles Costa (http://i.imgur.com/OZKBkg5.png)). City må klare seg uten Yaya Toure og Bony (ja saklig at han han er dødsviktig). Det positive jeg har å komme med så mange timer før kampen er at hverken Per Jarle eller Wikestad kommenterer kampen. Fabregas vil bli testet tidligere på dagen om han blir spilleklar. Om han han skulle være ute (takk JT), så går nok Ramires inn i den rollen. City har vel ingen spillere skadet, så vidt jeg har fått med meg. Endret 31. januar 2015 av Emils. 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 En introduksjon skrevet rett ut av læreboka til Mourinho. 0-2 og litt overraskende seier til City, selv uten Yaya. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 Dette kan bli morsomt. Tror Chelsea tar den. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 Spent her ass. Ser noen sier at vi skal rekke å kjøpe Cuadrado og få ham inn på benken allerede i dag. Må si jeg har mine tvil. Kan bli tøft uten Costa. Er Cesc skadet? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 Cuadrado måtte blitt registrert innen klokken 12.00 (britisk tid) i går om han skulle vært klar. Cesc sliter med hamstringen. Har trent lett de to siste dagene. Håper han blir klar til dagen. For uten Costa og Cesc er vi et ganske annet lag. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 Chelsea uten Costa og Cesc, og City uten Toure. Lukter uavgjort. Håper Ramires spiller og ikke Mikel, så er det spissplassen da? Drogba eller Remy? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 31. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 Håper på Remy og Ramires. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Filipe Luis la ut bilde på snapchat av han og Cesc på fysiostuen i dag. Så da er iallefall ikke de to klare til kampen i dag. Går rykter om at Schurrle er med i kamptroppen også. Endret 31. januar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 31. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 Hva er luis si snap? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 filipelk Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 Håper på Remy og Ramires.Enig, tipper City står høyt og da er det greitmed Remy. Når det er sagt så tror jeg JM starter med Drogba på topp. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 31. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 Får håpe på Frank the Manc show idag! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 Modig lagoppstilling. Trodde Drogba skulle starte med Mikel, Matic og Rami i midten. Satser ungt med Zouma i tillegg. Lampard på benken. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Im luvin it?what? Schurrle, Salah, Luis, Cesc? Endret 31. januar 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 Interessant at Jose dropper Cahill igjen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Helt riktig Pellegrini. Bony er utilgjengelig. Det gjør dere skikkelig svekket. Endret 31. januar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 Fansen virker delt, men han fikk visst applaus i fra alle sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå