Corporal Jenkinson Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Brighton & Hove Albion - Arsenal 17:00, søndag 25.01 Dommer: Michael Oliver Forhåpentligvis hviles Sánchez og Cazorla, men vi bør stille sterkt ellers imo. Disse matchene er det ikke å ta lett på, og det er lenge til neste kamp. Ospina Bellerín-Mertesacker-Chambers-Monreal Le Coq-Ramsey Walcott-Özil-Oxlade-Chamberlain Giroud Håper også vi får se Akpom, Maitland-Niles og Dan Crowley i løpet av kampen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Sålenge Theo og Özil starter, så er jeg fornøyd. Vi bør ta denne greit, men vi ser hvordan det gikk med resten av topplagene, så vi kan ikke bare ta seieren på forskudd. 1-3, Walcott, Ox, Giroud. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Blir kampen vist noe sted? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Blir kampen vist noe sted? Sumo.Premium. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 0-2. Tar de tispene fra Brighton enkelt og greit. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Alt annet enn seier er fullstendig uakseptabelt. Forventer at Walcott og Ozil stepper opp Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Seff vinner vi. 1-3 tipper jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Hvorfor hvile Sanchez og Cazorla? Dere har ikke kamp til uken og om dere kommer videre er dere uten tvil den største favoritten til å vinne hele cupen. I motsetning til Liverpool og United så har dere et kollektiv, og på de dagene hvor kollektivet svikter har dere Sanchez. Itillegg har dere spillere på vei tilbake som er verdensklasse. Jeg er usikker på hvordan Wenger tenker, men hadde jeg sendt utpå et lag i dag ville jeg valgt et lag jeg vet skal slå Brighton og ikke satset på at reservespillere skal slå dem. Itillegg, jo lenger dere kommer jo mindre hvile får dere i helgene fremover. Endret 25. januar 2015 av Emils. 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 Hvorfor hvile Sanchez og Cazorla? Dere har ikke kamp til uken og om dere kommer videre er dere uten tvil den største favoritten til å vinne hele cupen. I motsetning til Liverpool og United så har dere et kollektiv, og på de dagene hvor kollektivet svikter har dere Sanchez. Itillegg har dere spillere på vei tilbake som er verdensklasse. Jeg er usikker på hvordan Wenger tenker, men hadde jeg sendt utpå et lag i dag ville jeg valgt et lag jeg vet skal slå Brighton og ikke satset på at reservespillere skal slå dem. Itillegg, jo lenger dere kommer jo mindre hvile får dere i helgene fremover. Fordi de har spilt så og si samtlige kamper, og ved å spille for mye pådrar man seg skader. I tillegg har vi spillere på vei tilbake fra skade som trenger match fitness. 8/11 spillere som startet mot City samt Walcott og Özil er et knallsterkt lag, og er ikke reservespillere. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 Brighton: Stockdale Bruno, Greer, Dunk, Bennett Holla, Ince Calderon, Forster-Caskey, Baldock O'Grady Arsenal: Szczesny Chambers, Koscielny, Monreal, Gibbs, Flamini, Ramsey Walcott, Özil, Rosický Giroud Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 For farken, starte Kos? Håpløst... Ellers greit fornuftig lag. Ville helst ha hvilt Giroud også, men han har kanskje ikke spilt så mye. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 For farken, starte Kos? Håpløst... Ellers greit fornuftig lag. Ville helst ha hvilt Giroud også, men han har kanskje ikke spilt så mye. Men vi har ikke kamp til uken, og han har ikke spilt sååå mye. Helt greit lag imo. 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Polakken tilbake igjen ja Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Arsenal: Szczesny Chambers, Koscielny, Monreal, Gibbs, Flamini, Ramsey Walcott, Özil, Rosický Giroud Sikker på at det ikke er Walcott, Rosicky, Özil Giroud ? Endret 25. januar 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Arsenal: Szczesny Chambers, Koscielny, Monreal, Gibbs, Flamini, Ramsey Walcott, Özil, Rosický Giroud Sikker på at det ikke er Walcott, Rosicky, Özil Giroud ? Ozil settes opp på kant, ja. Eller ikke? Stod det på lagoppstillingen Endret 25. januar 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Walcott, 1-0! viktig scoring for ham Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 FEOOOOO FEEOOOO FEEEOOOOO!!!!!!!! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 Herlig start! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå