tomsi42 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 I denne tråden skal deltakerne poste sitt beste bilde fra Uke 50mm 2014.Bilder som lastes opp bør å følgende størrelse: liggende (landskap-) format bør være rundt 1280 piksler i lengden, og bilder i stående (portrett-) format bør være rundt 1024 piksler i høyden. Det er også tillatt å linke til bilder på flickr/smugmug e.l.Skriv hvilket kamera og objektiv du har brukt.I denne tråden skal det kun være bilder og ingen diskusjon. Kommenter i de individuelle trådene istedet.Tom 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Min fest! Mest fornøyd med dette "typiske" uke 50 innslaget: (kan forresten fortelle at det nå er kaldere og "mye" mer snø)..... E-M1 50mm f1.8 Auto-S 003a by smort57, on Flickr Olympus OM-D E-M1 og Olympus OM-SYSTEM ZUIKO AUTO-S 50mm 1:1.8 ƒ/1.8 - 50mm - 1/1600 - Iso 320 Takk for følget, i en ikke altfor overbefolket fest , men trivelig med fest er det, okkesom..... God jul da, dere... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Mitt objektiv var et Olympus G-ZUIKO AUTO-S 50mmf/1.4 fra 70-tallet med adapter på Olympus OM D E-M10. Jeg ser at jeg mestrer det best når det brukes i nærområdet, men det skyldes vel helst at det er der jeg mest opererer ellers også. Jeg meldte meg på som pingle, og klarte å få et bilde hver dag, det var ikke så vanskelig å finne et motiv når en først bestemmer seg for å ta med kamera! Bildet jeg har valgt er _Z080386 After the party.jpg by JorunT, on Flickr Exif 1/125 s, ISO 200 Resten av bildene kan ses her Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Uke 50 -2014 Canon 5D Mk2 med Canon EF 50mm F1.8 (Plastic fantastic) Valgte dette bildet da jeg er mest fornøyd med komposisjonen. Brukte lang tid på å få den rette innrammingen. Hadde Purist som mål, men sprakk litt på søndag da jeg prøvde en ny 35mm. _MG_9339.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå