HelenaN Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Takk alle for igår! Veldig hyggelig som vanlig og fint at så pass mange kunne bli med (vi var 7 st). Her kan vi poste bildene. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. Lenke til kommentar
Christa V. Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 I love the pigeons, Helena! And the wonderfully ugly Skansen Bru looks great, too. Thanks all for the nice photowalk. I've posted a few photos on Flickr https://www.flickr.com/photos/ch_cnb/ Lenke til kommentar
andycam Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hei og takk for en fin tur. Hyggelig som alltid å treffes Ble litt varierte bilder og innhold denne gangen. 1. Lag 2.Tolvte time 3.Oppsyn 4.Palett 5. Ned 6. God jul? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Thank you Christa (also for scaring the pigeons for me )! If you want you can post your Flickr pictures here. Click on the "share" button (the square with an arrow) on your flickr photo, choose BB code and size, then copy the text into a post here. I especially like "Dronningens gate" and "Byscenen during blue hour". Endret 7. desember 2014 av HelenaN Lenke til kommentar
Christa V. Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Helena, I just tried the BBcode, but the photo shows up with a lot of unnecessary and distracting comment by Flickr. Endret 7. desember 2014 av Christa V. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Oops, forgot about that, but you can remove all the extra text if you want. Here's what the full code looks for one of my shots (click to view larger): All you really need are the first three lines, so you can delete the bottom three. Edit: looks like Flickr keep selecting the whole code, but you can copy it to the forum (this or other forums you are a member of), then delete the unwanted lines. Pay attention to possible changes in row breaks though. Endret 7. desember 2014 av HelenaN Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Noen av mine bilder: 1 2 3 4 5 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hei og takk for et hyggelig treff, selv om jeg frøs litt etter hvert. Jeg ser jeg har en del like motiver, så jeg slenger med en "lysfontene" til slutt. Kveld på Solsiden på vei hjem får fram Touretten i meg. Mine favoritter så langt: Helena: Duene!!! og Skansebrua. Christa: Dronningens gate og Stiftsgården. AndyCam: Tolvte time ble jo en fin fortelling. Eivnd: Nr. 5 Her er noen av mine: 1. Hunder og (h)jul. 2. Tryllekonge 3. Reimers' jul. 4. Vindu 5. Ny gågate 6. Kran 7. Brukbar lyslek 8. Solsidendusj Ja, ja... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Takk for tradisjonsrikt treff - surt vær, men hyggelig likevel. Fint Christa kunne være med oss før hun forlater landet. Her er noen av mine. (Det kommer en liten bloggpost senere) 1. Pause i julehandelen 2. Prinsen kinosenter 3. På Nordre (ganske likt med Linepusle's) 4. Britannia Hotel 5. Thomas Angells gate - Gågate 6. Astoria 7. Fotografer ved Solsiden 8. Solsiden 9. Kiegle-Kroa brannen 10.Nordre - Julegate Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Variasjon og mange flotte bilder her - ALLE bildene er fine, derfor vanskelig å velge ut noen, men la gå: Helena:2-5-6 Christa:1-2-4 Eivind:1-3-5 Linepusle:1-3-7 Har et lite referat i bloggen, med link til noen flere bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå