Zapmi Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Hei! Har brukt windows recovery for å sette pc´n tilbake i tid. Etter jeg gjorde dette så får jeg IKKE internett i det hele tatt på pc´n. Er ikke ruteren som er problemet siden jeg kan koble til med en annen pc og telefon. Har prøvd så mye forskjellig at jeg ikke husker alt lengre. Feilmeldingen som kommer opp under "windows network diagnostics" sier dette; Ethernet doesn´t have a valid IP configurationeller; WiFi doesn´t have a valid IP configuration. Så med andre ord, får ikke koblet til via WiFi eller Ethernet kabel. Har forresten lastet ned siste wifi driver fra Asus´ G75V PC uten hell. All form for hjelp mottas med STOR takknemlighet! -Tommy Lenke til kommentar
Zapmi Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 Er windows 8.1 forresten Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Bare å følge: http://mywindows8.org/how-to-turn-on-dhcp-in-windows-8/ for å fikse ip-konfigurasjon. Lenke til kommentar
Zapmi Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 Alt står på automatisk. Det har det gjort tidligere også. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hva med å bruke statisk adresse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå