Christiαno Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) VS Emirates Stadium 18. oktober 16.00 Dommer: Roger East Arsenal (Sannsynlig lagoppstilling, 4-2-3-1): Szczesny Bellerin, Mertesacker, Monreal, Gibbs Arteta, Wilshere Oxlade-Chamberlain, Cazorla, Sánchez Welbeck Ute: Chambers (suspended), Debuchy (ankle), Giroud (foot), Gnabry (knee), Koscielny (Achilles), Özil (knee), Ramsey (hamstring), Sanogo (hamstring), Walcott (knee) Usikker: Arteta (calf) Hull (Sannsynlig lagoppstilling, 3-5-2): Harper Chester, Dawson, Davies Elmohamady, Diamé, Huddlestone, Livermore, Robertson Hernández, Jelavic Ute: McGregor (shoulder), Snodgrass (knee) Usikker: Diamé (fatigue) Endret 18. oktober 2014 av Christiαno Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Endelig litt enklere motstand for Arsenal Nå må det vinnes for å henge med i toppen. Jeg tipper 3-1 seier. 2 av Wellbeck og en Sanchez. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Welbeck er skada.. @Christiano: Hvorfor ikke Cazorla som CAM og Snachez på kanten? Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Er det helt sikkert? Mener å ha lest at det hadde gått seg til og at han ville være i troppen. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Welbeck var iallefall på trening idag... Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 Har funnet flere kilder på at Welbeck starter! @Christiano: Hvorfor ikke Cazorla som CAM og Snachez på kanten? Fordi jeg kopierte rett fra The Telegraph, jeg har endret på det nå. Kanskje vi til og med får se Chambo i midten? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Er det helt sikkert? Mener å ha lest at det hadde gått seg til og at han ville være i troppen. Jeg har lest at han ble skadet med landslaget. Gledelig viss han er frisk og goller! Har funnet flere kilder på at Welbeck starter! @Christiano: Hvorfor ikke Cazorla som CAM og Snachez på kanten? Fordi jeg kopierte rett fra The Telegraph, jeg har endret på det nå. Kanskje vi til og med får se Chambo i midten? Okei Jeg trodde egentlig at det var et påfunn av Wenger, og ikke at det ikke var noen skriveleif Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 1-0. Ser for meg en kjedelig kamp, men vi får til nok til at vi får et seiersmål. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Tvilsomt at vi greier å holde nullen.. 1-1 eller 1-2 til Hull. Jelavic scorer. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Welbeck er ikke skadet. Vred ankelen mot Estland, men det var ikke noe alvorlig. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Ryktes at Ramsey er med i laget idag. Håper ikke han rushes tilbake. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Ser ikke for meg 3 poeng har. Vi skaper nesten ingenting og Hull vil utnytte dette ved å ligge bakpå og kontre oss i senk. Mot en såpass urutinert backfirer vi kan spille med så får Hull en enkel oppgave. Håper på poeng, men tror vi taper greit. 0-2 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Det er 4 blank dem starter? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Ja. Hvor er Podolski? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 1-1 eller 1-2 til Hull. Jelavic scorer. Jelavic skadet i oppvarming Kanskje han bare later som? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Velger å frastå fra å svare på den tåpelige kommentaren. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Ja. Hvor er Podolski? Blitt sjuk. "Illness".. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Velger å frastå fra å svare på den tåpelige kommentaren. Hallo i luken? Det er jo en reell mulighet. Er jo tydelig at Hull spillerne er demotiverte så de later som de er skadet. Endret 18. oktober 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 "Nikica Jelavic has just gone off the Emirates pitch during warm-up, looked as though he was limping." In fact, Hull's Croatian striker has been withdrawn from the starting XI. Uruguayan Abel Hernandez takes his place. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå