Smedsrud Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Den populære Yoga-serien har fått en svært lekker oppfølger.FØRSTEINNTRYKK: Lenovo Yoga 3 Pro Lenke til kommentar
Jarlex Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Spennende, liker Yoga-konseptet ..but will it bend? Og prisen ser også veldig fin ut: "138156,-" 6 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Den er vel tyngre enn Surface 3 pro + tastatur? 3 Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Litt flashy. Skal dere teste ThinkPad Yoga 14 når den kommer :-) ? 2 Lenke til kommentar
Dreambox1 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hos Netshop er prisen på 138,156 er det prisen for 10 stk. eller 1 2 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 "138156," Løp og kjøp. Bortsett fra denne feilen er det noe meget viktig jeg ikke ser - batteritiden. 1 Lenke til kommentar
Ekvitar Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Ser fin ut den Er skjerm størrelsen større eller den samme som Yoga 2? Lenke til kommentar
hrvojek Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Så mange selskaper som kommer med så mye innovasjon. Men hvem får mest oppmerksomhet? 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Vel, litt blanda meninger om denne:1. Skikkelig stygge de nye hengslene. Mulig man vender seg til dem, men nå ser det utrolig rart ut. Personlig vil jeg ikke at en sånn funksjon skal være tydelig, da jeg vil at PCen skal se helt normal ut.2. Redd for at den blir for tynn, som også artikkelen til en viss grad nevner. Tastaturet jeg nå skriver på, som er en Yoga 2 Pro, er helt på grensen, mener jeg.3. Bra de la til enda en farge. Likte den godt!4. Blir spennende med Core M. Blir nok deilig å ikke ha vifter å bry seg om. Plages av og til av dem på Yoga 2 pro. Skulle også ønsket de hadde satset på en stylus. Hadde passet bra til en yoga! Endret 10. oktober 2014 av Seal 1 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Noe stiv pris eller? And will it bend? Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Den er vel tyngre enn Surface 3 pro + tastatur? Marginalt tyngre. Surface 3 Pro (med tastatur): 1.09kg Yoga 3 Pro: 1.18kg Lenke til kommentar
xRun Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 1. Skikkelig stygge de nye hengslene. Mulig man vender seg til dem, men nå ser det utrolig rart ut. Personlig vil jeg ikke at en sånn funksjon skal være tydelig, da jeg vil at PCen skal se helt normal ut. Enig med deg. Ser ut til at hengslene på Y3P er konstruert slik at de løfter hekken litt mer ift. bunnen av skjermen i brettmodus, sammenlignet med Y2P. Gjerne nyttig, men ikke mindre blingete av den grunn. Noe stiv pris eller? And will it bend? If you put it in your pocket and sit down? Sure bro. 2 Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Ser fin ut den Er skjerm størrelsen større eller den samme som Yoga 2? Hei, skjermstørrelsen, som er 13 tommer, er jo rimelig greit å få med i artikkelen ja. La det inn nå Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Håper konstruksjonen er stivere enn forgjengeren, som med sin store touch-pad kunne registrere et trykkom du holdt den i været mens du holdt den i et av de nedre hjørnene. Dette fordi den bøyde seg svakt, og ga press på touch-padden. Samme kunne skje om du hadde den i fanget og skrev. Da kunne det hende "trykk-knappen" under touch-padden ikke spratt opp pga press fra den for lite stive konstruksjonen. Ja kort sagt var mye av problemet fordi den var for tynn. Uten at det var kraftig forsterket. Lenke til kommentar
Voxwill Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Fikk nettopp masse sikkel i munnen :O Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Håper konstruksjonen er stivere enn forgjengeren, som med sin store touch-pad kunne registrere et trykkom du holdt den i været mens du holdt den i et av de nedre hjørnene. Dette fordi den bøyde seg svakt, og ga press på touch-padden. Samme kunne skje om du hadde den i fanget og skrev. Da kunne det hende "trykk-knappen" under touch-padden ikke spratt opp pga press fra den for lite stive konstruksjonen. Ja kort sagt var mye av problemet fordi den var for tynn. Uten at det var kraftig forsterket. Jeg vil si den føltes som Yoga 2 Pro når det kom til konstruksjonen. Skjermhengslene virket derimot mye bedre. Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Yoga 2 pro feide nettopp Macbook pro rett i søpla i testen tv2 hjelper deg(lydogbilde) hadde sist. T.o.m de fanatiske "apple" studentene i reportasjen skiftet side:-) Ser ut som Lenovo har funnet en vinneroppskrift her.http://www.lydogbilde.no/test/datamaskin/lenovo-yoga-2-pro Endret 11. oktober 2014 av Gibblay Lenke til kommentar
MagnusB Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Yoga 3 Pro sammen med Lumia 930! Orange is the new black. Meget sexy. Lenke til kommentar
haffa14 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Overskriften: That's what she said Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå