Gå til innhold

Kamptråd: Chelsea vs Arsenal


atwater

Anbefalte innlegg

LXAtob7.pngVS 84ZeJUl.png

 

Spilles på: Stamford Bridge

Den 05.10.14 kl 15.05

Kan nytes på TV2 Sport Premium 1

Resultattips: 3-2

Chelsea leder Premier League og har hittil vist storform. Arsenal på sin side har på lik linje med Chelsea ikke tapt så lagt, men ikke vist formen som tar de til seriegull.

Samme kamp sist sesong endte med et makabert 6-0 tap for Arsenal og utvisning av feil spiller. Arsenal fansen håper at spillerne har lyst til å revansjere det tapet.Tidligere Arsenal spiller Fabregas har vist at han fortsatt har silkefoten.

 

Dette blir forhåpentligvis en spennende kamp!

 

Mulig lagoppstillinger:

 

Courtois

Ivanovic - Cahill - Terry - Azpilicueta

Fàbregas - Matic

Ramires - Willian - Hazard

Costa

--------

Welbeck

Sánchez - Özil - Chamberlain

Cazorla - Flamini

Gibbs - Koscielny - Mertesacker - Chambers

Szczesny

 

GOYG!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Kan vel regne med at dette blir målrikt, men tørr ikke å gjette noe annet enn seier til Chelsea :)

9p ledelse på Arsenal hadde forøvrig vært fantastisk, da er vi 1p borte fra den gylne grensen for hva et PL lag greier å hente igjen for å vinne serien.
Kun Newcastle har greid å innhente et 10p forsprang i PL's historie.

Lenke til kommentar

Dette blir nok dessverre tap, men hadde jo vært usmakelig digg med en uventet seier.

 

Jeg ønsker at vi for en gangs skyld, går ut fra start og overkjører Chelsea. Skape et sjokk, som Liverpool gjorde mot oss i fjor med å angripe fra første spark på ballen eller vår åpning mot Napoli på Emirates i fjor. Men det blir nok neppe tilfelle, og Chelsea kommer til å overkjøre oss med sin ballsikre midtbane.

 

Jeg ønsker at vi utfordrer høyresiden til Chelsea, mot en drittsein Ivanovic og Terry om han spiller høyrestopper(usikker) Med farten til Sánchez og Welbeck kan vi skape store problemer, som vi gjorde mot et dårlig og tregt Galatasary-forsvar. Özil MÅ for øvrig benkes, OM han spiller på kant. Alt for lett å eksponere i forsvar. Håper for all del at Oxlade-Chamberlain og Sánchez spiller på kantene. Blir alt for stillestående å stille med Cazorla på kant, og han bør benkes til tross for hans solide kamp mot Galatasaray.

 

Lagoppstillingen:

 

Szczesny

Chambers-Mertesacker-Koscielny-Gibbs

Flamini-Wilshere

Oxlade-Chamberlain-Özil-Sánchez

Welbeck

Med dette laget kan vi faktisk vinne, om vi tar hensyn til Chelsea. Tror dog vi blir rundspilt, for Wenger er alt for sta og kommer til å stille i en 4-1-4-1 formasjon med Cazorla og Özil på banen...

 

Lenke til kommentar

Om alternativet er å parkere bussen så kan vi heller bare tape. Håper ikke jeg lever for å se dagen Arsenal blir like tåpelig som Chelsea.

Og derfor vinner vi ikke ligaen. For Wenger er like sta som deg. Man er nød til å være kynisk mot slike lag. Å gå ut i hundre og tro at man skal sjokkere motstanderen kommer overhodet ikke til å funke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal sies at Chelsea har scoret 19 mål så langt og sluppet inn like mange som Arsenal.

 

Likevel så bøyer de seg over og tør ikke gå for seier mot for eksempel City. At Arsenal ikke er redd for noen lag og prøver å vinne mot alle er en del av sjarmen ved klubben og noe som gjør at jeg liker den så godt. Jeg foretrekker at spillerne prøver, selv om det resulterer i tap, istedet for å være pyser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...