el mindo Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Partizan v Tottenham Stadion Partizana Torsdag 18.September 2014 kl: 19:00Dommer: Alon Yefet (ISR) Direkte på: Cmore Fotball HD *Andre kanaler som viser kampen: LiveSoccerTV (iTV4 med DNS / VPN fra f.eks. UnoTelly) (Viser iTV4 kanalen, også på mobil og nettbrettapp) Partizan: Lukač, Vulićević, B. Ilič, Stanković, Volkov, Grbić, Drinčić, Ćirković, Pantić, S. Ilić©, Lazović Partizan Benk: Kljajić, Petrović, Ninković, A. Živković, Marković, Luka, Fofana Tottenham: LlorisNaughton - Fazio - Vertonghen - DaviesStambouli - BentalebLennon - Paulinho - TownsendKane Tottenham Benk: Vorm, Chiricheş, Dier, Lamela, Eriksen, Capoue, Soldado Presse-kit! Endret 18. september 2014 av el mindo 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Liker veldig godt den startoppstillingen, blir morsomt å se de nye spillerne og ikke minst kjekt å se Kane fra start, spent på hva han kan by på i spissrollen. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Gleder med til å se Fazio og Stambouli fra start ja, men nå gleder jeg jo meg bestandig til Tottenham kamp da. COYS! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Endelig får jeg sett en kamp live igjen! Spent på Fazio og Stambouli fra start! COYS! Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Første målscorer da? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Kane eller Townsend hvis vi skårer. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 God start med tanke på lagoppstillinga synes jeg. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Men Davies utfordrer ikke Rose med slike prestasjoner Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Nei ikke vært imponerende. Synes Stambouli har vært frisk, hindrer overganger og er trygg med ballen. Fazio god så langt foruten den headingen han feiltimet som ledet til Partizans største sjanse. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Greit å slippe å duelere med Fazio i kveld tror jeg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ganske så fremtredende figur ja. Litt slapp førsteomgang synes jeg, men nå er det jo 10 stk. som ikke spilte mot Sunderland, eller mange kamper før den, så er vel en naturlig forklaring. Liker det jeg ser av Stambouli så langt! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Relativt solid omgang, vi holder bra på ballen og frustrerer motstanderen, noe som er utfordrende nok i seg selv mtp underlaget. Blir ikke helt klok på forholdet mellom Paulinho, Stambouli og Bentaleb. Vi skal i utgangspunktet ligge med to dype midtbaneanker men ofte forviller Stambouli og Paulinho seg inn i samme område og det virker litt klønete når de skal sentre enkle pasninger til hverandre. Bevegelsene sitter ikke helt heller, håper det skyldes lite erfaring sammen. Også var det Townsend da. Horribel første omgang, ingenting sitter og han tar feil avgjørelser gang etter gang. I tillegg har han latt Partizan-spillerne (og supporterne) komme under huden på ham med det totalt unødvendige gule kortet oppfulgt av en albue som med en dårligere dommer fort kunne ført til utvisning på noen få minutter. Hvis vi ikke scorer tidlig i andre ville jeg tatt ut ham snarest. I tillegg kan Paulinho godt vike til fordel for Capoue for så å flytte Stambouli lenger opp. Håper vi slipper å risikere Eriksen og Lamela i denne heksegryta. Debutantene klarer seg ok så langt. Fazio virket litt nervøs i starten men har kommet seg betraktelig. Føler liksom allikevel at dette er en typisk «personlig-feil-avgjørende»-kamp. Det håpløse underlaget og presset fra hjemmefansen er noe som fort kan sette ut en ung debutant. Kommer vi hjem med ett poeng fra denne vanskeligste kampen i gruppa er jeg fornøyd. Endret 18. september 2014 av Solaar Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Det er så synd at dommere i Europa lar seg påvirke så lett av skuespillerfaktene til middelhavseuropeere … Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Herregud, se på Partizan-fansen da. Syyke syke greier! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Mye bedre enn oss etter pausen så langt Partizan, skummel utvikling. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 De 4 fremste er helt klart den største svakheten i dag. Skaper veldig lite. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Irriterende at Paulinho skal flikke vær bidige pasning videre mellom sine egne føtter. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Moro å se Soldado igjen! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Paulinho har vært svak i dag ja. Frykter at Stambouli må av nå og da må vi vel holde oss til Paulinho resten av kampen … Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Og akkurat da jeg skrev det ble han byttet ut. Morsomt med to spisser, eller går Kane inn i rollen til Paulinho? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå