nukem1231 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 hei.jeg har en samsung bærbar pc, o jeg har to brukere på den. den ene er administrator bruker og den andre er en gjeste bruker.jeg hadde kjøpt meg en annen pc så jeg hadde lagt fra meg denne samsung pcn da, men nå trenger jeg den. men problemet er at jeg har glemt passord admin brukeren. men gjeste brukeren kommer jeg inn på. men jeg vil helst komme meg inn på admin, for jeg kan ikke laste ned ting og sånt på gjest brukeren.har dere noen måter jeg kan komme inn på?har ikke noe å si om jeg må slette alt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Kan du ikke trykke F12, F8 eller F2 eller noe under oppstart så kan du velge gjenoppretting av pc. Alternativt gå inn på Samsung Recovery Solution fra gjestekontoen og gjøre det derfra, om gjestekontoen tillater dette?! Lenke til kommentar
nukem1231 Skrevet 17. september 2014 Forfatter Del Skrevet 17. september 2014 Kan du ikke trykke F12, F8 eller F2 eller noe under oppstart så kan du velge gjenoppretting av pc. Alternativt gå inn på Samsung Recovery Solution fra gjestekontoen og gjøre det derfra, om gjestekontoen tillater dette?! men kan jeg installere Windows til fabrikk tilstand fra recovery?Kom inn på Samsung recovery greia... Men vet ikke hvilken! Lenke til kommentar
agnard Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 du kan eventuelt prøve dette; http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/ har ikke brukt det selv, men kanskje det fungerer. så bare at det lå på hiren's bootcd. Lenke til kommentar
Spencer Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 prøve AppGeeker http://www.appgeeker.com/guide/reset-windows-7-password.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå