Joachim_F Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Si farvel til euroen.Snart kan du betale i kroner på Steam Lenke til kommentar
Populært innlegg BioNor Skrevet 17. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 17. september 2014 75% sikker på at dette betyr dyrere spill...igjen. 28 Lenke til kommentar
Brahmeister Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Forundrer med ikke om det bare blir en euro til krone konvertering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Jeg gjetter at Steams logikk blir $49 = €49 = 499,- NOK. Endret 17. september 2014 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hvem er det egentlig som ønsker at det skal være mulig å handle i alle mulige regionale myntenheter? Jeg kan ikke huske at dette noengang har vært et ønske fra forbrukerne, dermed er jeg ganske sikker på at de heller ikke vil være tjent med det. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hansien Skrevet 17. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Jeg gjetter at Steams logikk blir $49 = ?49 = 499,- NOK.Synd den ikke er $49 = €49 = 49,- NOK.... Endret 18. september 2014 av Hansien 34 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Vet noen om lokal enhet følger markedskursen i de landene det allerede har blitt gjort? Jeg håper virkelig ikke de tror det bare er å flytte komma mot høyre og ferdig med det. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 75% sikker på at dette betyr dyrere spill...igjen. Dette har du nok rett i. Har tenkt på det samme siden jeg hørte dette sto i planen for Steam for en god stund siden. Alle andre nett tjenester der hvor du kan kjøpe spill med Norsk valutta er spilla svindyre. Er en ting om du bruker Norsk valutta for å kjøpe, men om de også regionlåser spill til Norden... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-noEijIRj Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Høres ut som det blir dyrt å kjøpe spill på Steam i fremtida. Akkurat som om spillene der ikke er overpriset fra før av. Har selv i grunn sluttet å kjøpe spill på Steam og satser heller på at jeg får tak i meg spillnøkler på en eller anna internettside som selger dem noget billigere. Lenke til kommentar
Camillaaa Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Dette gjør meg ingenting, har ikke brukt steam store på lang tid, sikkert 2år siden jeg kjøpte spill gjennom steam. Bruker kun cd-key websites o.l. hvor jeg kan velge hvilken valuta jeg skal betale med. Dessuten er det langt mer billigere og handle fra slike sider. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg har allerede til flere kjøp møtte bruke greenmangaming til å kjøpe Steam-keys for Amerikanske priser, noen ganger spart nesten 50%. Helt sykt. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Yess enda dyrere, Satse på at spilla nedsatt 75% forsatt er relativt billige alikevel. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Gikk opp fra USD til EURO, og går vel kraftig opp igjen når vi får NOK.... Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg har sluttet å kjøpe spill fra steam etter at de gjorde om til EUR = USD. Nå handler jeg kun direkte hos dem under store salg. Resten av spillene jeg har på steam er kjøpt gjennom diverse resellere på internett - det er mye penger å spare 2 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Er enig, det er nesten dumt å handle på steam om det ikke er salg. Prisene vil nesten bli like ille som i butikken, eneste man kjøper er tilgang til nedlasting, altså er vel kun moms ellers går resten av pengene til steam og utviklerne av spillet. Ofte er det nesten halv pris eller mere på http://cdkeyprices.com/ Er ikke noe problem å aktivere med produktnøkkel eller få gave. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Fortsetter å kjøpe hos nøkkelselgere der det er over 50% å spare i forhold til Steam, ja. Ingen vits i å kjøpe et produkt til en unødvendig dyr pris. 1 Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Vet noen om lokal enhet følger markedskursen i de landene det allerede har blitt gjort? Jeg håper virkelig ikke de tror det bare er å flytte komma mot høyre og ferdig med det. De kjører vel allerede at 1$=1? så er ikke lovende for norske brukere. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Ahh, så nå skal vi rævkjæres enda hardere!? Har forøvrig også stort sett sluttet selv å kjøpe direkte fra Steam, men benytter meg heller av tredjepartsforhandlere. Endret 17. september 2014 av Vice Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) 75% sikker på at dette betyr dyrere spill...igjen. Er det jeg og tenker. Kan nok forvente å betale 599,- for spill som koster 59 euro. Å, du vil ha den digitale "spesialutgaven" av Far Cry 4? 899,- takk. Endret 17. september 2014 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Cliffback Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Vel, jeg betaler gjerne i Euro. Har ikke noe behov for omregning som bare fører til dyrere spill -.- 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå