Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tannbleking? UV-lys?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig gule tenner pga. dårlig tannpuss gjennom årene. All brusdrikkingen har ikke hjulpet på heller..

Har mistet all selvtillitt siden jeg ikke kan smile lengre.. Er rett og slett redd for å åpne kjeften. ;(

 

Jeg har prøvd sånn bleke-gel uten noen spesielt bra resultat. Har også prøvd bakepulver på tannbørsten uten at det hjalp nevneverdig.

 

 

Har sett på TV at i Usa har de sånne klinikker hvor man sitter under UV-lys eller noe også blir tennene hvite etterpå. Noen som vet om dette er mer eller mindre skadelig enn bleke-gel og bakepulver? Jeg har mistet mye av emaljen min så vil velge den mest skånsomme bleke-metoden..

 

Hvor kan man få sånn UV-lys bleking og hva koster det?



Anonymous poster hash: e452d...666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg har veldig gule tenner pga. dårlig tannpuss gjennom årene. All brusdrikkingen har ikke hjulpet på heller..

Har mistet all selvtillitt siden jeg ikke kan smile lengre.. Er rett og slett redd for å åpne kjeften. ;(

 

Jeg har prøvd sånn bleke-gel uten noen spesielt bra resultat. Har også prøvd bakepulver på tannbørsten uten at det hjalp nevneverdig.

 

 

Har sett på TV at i Usa har de sånne klinikker hvor man sitter under UV-lys eller noe også blir tennene hvite etterpå. Noen som vet om dette er mer eller mindre skadelig enn bleke-gel og bakepulver? Jeg har mistet mye av emaljen min så vil velge den mest skånsomme bleke-metoden..

 

Hvor kan man få sånn UV-lys bleking og hva koster det?

 

Anonymous poster hash: e452d...666

 

 

Du skulle kanskje heller ta deg en tur til tannlegen først, fikse eventuelle skader og ta bleking hos ham/henne. En annen løsning er å sette fasetter på tennene.

Endret av hermosa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...