Gå til innhold

Kamptråd: Tottenham vs Liverpool

el mindo

Anbefalte innlegg

7CqKc2d.png?1UsjAAKc.png?1

******Tottenham cq5dam.thumbnail.43.43.pngv cq5dam.thumbnail.43.43.png Liverpool******

White Hart Lane

Søndag 31.August 2014

Avspark kl 14:30

Dommere: Phil Dowd S Ledger D Bryan N Swarbrick

Direkte på TV2 Premium 1

Tottenham: Lloris; Dier, Kaboul ©, Vertonghen, Rose; Bentaleb, Capoue; Chadli, Eriksen, Lamela; Adebayor.

Tottenham Benk: Friedel, Chiriches, Davies, Dembele, Holtby, Townsend, Kane

Liverpool: Mignolet, Manquillo, Lovren, Sakho, Moreno, Henderson, Gerrard, Allen, Sterling, Sturridge, Balotelli

Liverpool Benk: Jones, Enrique, Toure, Can, Markovic, Lambert, Coutinho

14uypu.jpg

Endret av el mindo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper for all del vi slipper Johnson, ja. Syns også vi kan begynne å spille inn Lovren-Sakho snart. Jeg vil også at Markovic skal få sjansen. Egentlig var jo Markovic og Moreno på venstre en dødelig combo den tida de fikk sammen mot City.

EDIT: Men jeg ser ikke helt hvem Markovic skal danke ut fra en startoppstilling. Han kan komme inn etter hvert.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Skal Balotelli inn, så synes jeg Coutinho bør ofres med tanke på prestasjoner de siste kampene.

Ser på l.no at Johnson ganske garantert er ute og at Skrtel er usikker. Moreno skal være klar. Da håper jeg på Moreno-Sakho-Lovren-Manquillo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

@MarkHughes_: LFC Team V Tottenham : Mingolet, Manquillo, Lovren, Sakho, Moreno, Gerrard, Henderson, Allen, Markovic, Sturridge, Sterling

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...