el mindo Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) ******Tottenham v Liverpool****** White Hart Lane Søndag 31.August 2014 Avspark kl 14:30 Dommere: Phil Dowd S Ledger D Bryan N Swarbrick Direkte på TV2 Premium 1 Tottenham: Lloris; Dier, Kaboul ©, Vertonghen, Rose; Bentaleb, Capoue; Chadli, Eriksen, Lamela; Adebayor. Tottenham Benk: Friedel, Chiriches, Davies, Dembele, Holtby, Townsend, Kane Liverpool: Mignolet, Manquillo, Lovren, Sakho, Moreno, Henderson, Gerrard, Allen, Sterling, Sturridge, Balotelli Liverpool Benk: Jones, Enrique, Toure, Can, Markovic, Lambert, Coutinho Endret 31. august 2014 av el mindo 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Første virkelige testen dette. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Håper og tror på Tottenham her! Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 29. august 2014 Forfatter Del Skrevet 29. august 2014 Tipper Tottenham stiller noe likt dette: LlorisDier-Kaboul-Vertonghen-RoseCapoue-BentalebLamela-Eriksen-ChadliAdebayor Benk : Friedel, Chiriches, Naughton, Sandro, Paulinho, Lennon, Kane Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Håper vi får se Roger Federer fra start. Han imponerte meg mot City. Tipper vi greier å reise "kjerringa her" Endret 29. august 2014 av Leaf Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Håper vi starter noe som: Mignolet Manquillo - Sakho - Lovren - Moreno Henderson - Gerrard - Emre Can Sterling Sturridge - Balotelli Evt. med Sterling og Sturridge på hver sin kant, der hele treeren foran har forholdsvis frie roller. 2 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Så lenge vi slipper å se Johnson så er jeg egentlig fornøyd. Håper egentlig at Markovic får en mulighet også. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Håper for all del vi slipper Johnson, ja. Syns også vi kan begynne å spille inn Lovren-Sakho snart. Jeg vil også at Markovic skal få sjansen. Egentlig var jo Markovic og Moreno på venstre en dødelig combo den tida de fikk sammen mot City. EDIT: Men jeg ser ikke helt hvem Markovic skal danke ut fra en startoppstilling. Han kan komme inn etter hvert. Endret 29. august 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hvis Balotelli skal starte blir det nok i hvertfall ingen Markovic, nei. Blir spennende å se om han slenger Balotelli rett inn i start 11ern. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Sterling foran Courinho i køen? Spent på å se om Lamela virkelig tar opp steget i år, og seff blir spennende å se Balo spille for dere. Har ingen formening om hvem jeg håper vinner, måtte det beste laget vinne..4-4 ihaa.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Skal Balotelli inn, så synes jeg Coutinho bør ofres med tanke på prestasjoner de siste kampene. Ser på l.no at Johnson ganske garantert er ute og at Skrtel er usikker. Moreno skal være klar. Da håper jeg på Moreno-Sakho-Lovren-Manquillo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Last time at White hart lane https://www.youtube.com/watch?v=CrfSNDzalPE Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Et slikt resultat blir det ikke i denne kampen. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Last time at White hart lane https://www.youtube.com/watch?v=CrfSNDzalPE Elsker målet til Flanna! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Balo starter ikke, tipper han kommer inn fra benken. Håper på Markovic inn for Coutinho. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) @MarkHughes_: LFC Team V Tottenham : Mingolet, Manquillo, Lovren, Sakho, Moreno, Gerrard, Henderson, Allen, Markovic, Sturridge, Sterling Endret 31. august 2014 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Liker ikke at ingen i bakre rekke har spillt noe særlig sammen. For håpe det sier klikk med en gang. Mye fart på topp med Markovic og SAS. Dette blir spennende! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 VG skriver at Moreno er uaktuell pga skade... Stemmer det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå