David_1214 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Akkurat gått til innkjøp av en 430 ex blitz. Får kobla den trådløst til 70D'en men problemet er at den interne går av samtidig. Hvordan får jeg kun den eksterne til å gå av? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Det går ikke, det interne blitsen må være oppe for å kunne kommunisere med 430EX. Du kan sette den interne blitsen på minste styrke så den ikke vil bli eksponert så kraftig. Du kan kjøpe en ST-E2 som vil kommunisere uten av den interne blitsen er oppe. 3parts ST-E2 er endel billigere en Canon sin. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Det går ikke, det interne blitsen må være oppe for å kunne kommunisere med 430EX. Du kan sette den interne blitsen på minste styrke så den ikke vil bli eksponert så kraftig. Du kan kjøpe en ST-E2 som vil kommunisere uten av den interne blitsen er oppe. 3parts ST-E2 er endel billigere en Canon sin. Ahh, da så. Får se litt på det evnt bruke en jalla løsning foreløpig Lenke til kommentar
se# Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Får kobla den trådløst til 70D'en men problemet er at den interne går av samtidig.Helt samtidig? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 Får kobla den trådløst til 70D'en men problemet er at den interne går av samtidig.Helt samtidig? Ser jo nå de interne blir ikke med i bilde da jeg kun velger eksterne som slave. Så problemet er løst Lenke til kommentar
se# Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Får kobla den trådløst til 70D'en men problemet er at den interne går av samtidig.Helt samtidig? Ser jo nå de interne blir ikke med i bilde da jeg kun velger eksterne som slave. Så problemet er løst Stemmer, den interne blinker før eksponering for å styre den andre blitsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå