Bytemare Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Søker andre RoS spillere på PS4 som lanseres 19 august! Spella dette lenge på PC men bytter nå platform i en lang periode. PSN: Jeracan Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg kommer nok til å bruke en del timer i dette spillet fremover. PSN: HenrikWL Vet du forresten hvorfor det ble lastet ned to kopier av spillet? Det virker som om den ene er polsk eller noe? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Psn: UrgeLoL Mitt første møte med Diablo. Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Jeg kommer nok til å bruke en del timer i dette spillet fremover. PSN: HenrikWL Vet du forresten hvorfor det ble lastet ned to kopier av spillet? Det virker som om den ene er polsk eller noe? Genialt! Sender du en invite? Den 20GB version er russisk så bare slett den og behold den 40GB. Den største versionen er engelske. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Brukte ca 4,5t på å fullføre act 1-4 på expert, merker at jeg har levlet en del, husker hvor mye jeg surra når jeg først starta, elsker dog diablo på konsoll Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Shait, da har du stort sett bare beina gjennom og skippa alt av dialog, ekstra dungeons og cutscenes? Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 PSN : SushiZ Surrer meg opp på hc karakter atm. Aldri trodd sku være så læx å ligge i sofan å kjøre igjennom D3 igjen. Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Shait, da har du stort sett bare beina gjennom og skippa alt av dialog, ekstra dungeons og cutscenes? Akkurat samme som jeg gjør siden har gjort denne runden så crazy mange ganger på PC Også sååååå digg da at vi ha ingame mail så kan sende items og gold!!! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hehe... Jeg har bare kjørt gjennom med barb én gang, så jeg vil fortsatt ha med meg dialoger og slikt. Dessuten har jeg skikkelig OCD på det å utforske alle kart, og drepe alt, alltid. Bruker evigheter. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Fortsatt på Act 1 etter 3-4 timer spill, men så tar jeg meg god tid å snakker med alle landsbyboere, leser lore, sjekker hva alle kjøpmennene selger av ting hver gang jeg er i Tristram etc :-) + at jeg er ikke ferdig med et område før jeg er 100% sikker på at hver krok er endevendt. Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Jeg har bare questet mellom 60-70 en gang før så neste gang (om par dager) skal jeg finkjemme 100% jeg også. En annen ting som er helt fantastisk er at blizzard har lovet å 100% følge opp med kommende patcher på lik linje som på pc! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Shait, da har du stort sett bare beina gjennom og skippa alt av dialog, ekstra dungeons og cutscenes?Jepp. Skipper alt av cutscenes. Har sett de så mange gamger før på pc. Demon Hunter har vault og diverse passives som gjør at ham beveger seg ganske fort også så det hjelper. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hvor lang tid tar det forresten å levle til 70? Jeg regner med jeg ikke når 70 bare på å spille gjennom alle questene selv om jeg har OCD og dreper alt på veien, og selv om jeg spiller på extreme. Tenker ikke på cheesy exploits som jeg har sett diverse av. Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Hvor lang tid tar det forresten å levle til 70? Jeg regner med jeg ikke når 70 bare på å spille gjennom alle questene selv om jeg har OCD og dreper alt på veien, og selv om jeg spiller på extreme. Tenker ikke på cheesy exploits som jeg har sett diverse av. Da jeg spella det på PC for første gang 60-70 og brukte gooooood tid på å utforske osv, brukte jeg ca 3 kvelder. Var vel 67 når ACT 5 var ferdig. Så jeg gikk over til Rift farming de 3 siste levelene. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Ok, awesome... Regner med å kjøre en all-weekend Diablo 3 bender med stebroren min til helgen, så da satser jeg på å få gjort et godt innhogg. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 bare å legge til meg og, gt står i signaturen Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 samme her, bare legg meg til, psn id: henrikhoe Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Sendte deg en legendary gift tror jeg, toman! Fikk du den? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) satt meg ned å begynte på act 5 i dag 16:30, ble nettopp ferdig, adventure mode begins edit; sykt for fort man levler med bounties etc. Var level 48 eller no, nå er jeg level 61. Endret 20. august 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 level 70 wooho, vær forberedt på fps drops når man kjører rifts, tror jeg var nede 20 fps en gang, men det er de helsikes crusadersene som gjør at fpsen dropper når man er 4 tror level 1-70 tok en helg helg før ++ med intens spilling, og det her gikk jo på 8-10 timer, så de må ha boostet xp veldig mye på konsollutgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå