Gå til innhold

Politikeren.net

hva intriserer deg mest i politikkens verden?  

36 stemmer

1. 1. hva intriserer deg mest i politikkens verden?

• Om politiske partier
      7
    • Om utenrikspolitikken
      13
    • Om valg
      1
    • Om økonomi
      4
    • Om drapstrusler mot politikere
      5
    • Om dommer mot politikere
      1
    • Om andre ting
      5

Anbefalte innlegg

Jeg er i full gang og har hvert i full gang en stund med et politisk nettsted og lurer dermed på hva dere helst vil lese om! Hva som intriserer deg mest i politikkens verden og hva som skal til for at fokk vil lese nyhetene! Alle råd taes imot med stor takk!

Jeg håper alle kan stemme i øverste pollen slik at jeg kan se hva dere vil lese mer om! :yes:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva som intriserer deg mest i politikkens verden og hva som skal til for at fokk vil lese nyhetene!

Litt konstruktiv kritikk:

Hvis det er du som skal skrive det, håper jeg du benytter deg av retteprogram, eller får noen andre til å lese gjennom hva du har skrevet. Slik at det ikke blir skrivefeil som "intrisere" o.l. der.

Sider med skrivefeil blir tatt lite seriøst.

Lenke til kommentar
Skriv litt om Det liberale folkeparti. De har enkle/ekstreme løsninger på alt  :p:

http://www.stemdlf.no

En ting jeg ikke helt har skjønt, DLF baserer seg jo på objektivismen (eller, sånn har jeg skjønt i hvertfall) hva har de evt. tenkt å gjøre med statsskirken? Og, har de tenkt å innføre objektivismen som "religion" ... eller? Jeg finner ikke svar på dette på stemdlf.no skjønner du ;)

Lenke til kommentar
Det liberale Folkaprti har mange gode løsninger, men ikke alle løsningnene er noe jeg kan stå for. At de har ekstreme løsninger på alt var vel litt drøyt??

Kanskje han mente at legalisering av Cannabis og hasj er litt for...ekstremt? :p

Ja, akkurat det mener jeg. Ellers ¨å har de gode tanker om f.eks. privatisering.

Lenke til kommentar

DLF ønsker at alle skal være sin egen lykkessmed, om du ramler utenfor er ditt eget problem, staten vil ikke hjelpe deg, du må hjelpe deg selv eller få hjelp av frivillige. JoachimR: Som UH'er kan du da ikke være enig med DLF om privatisering. DLF vil jo privatisere rubbel og bit, og gjerne stortinget også.!

Lenke til kommentar

jeg tar ikke UH's meninger sSÅÅ høytidelig da... Jeg mener at alt bør være privatisert, slik at staten blir så liten som mulig. Jeg er heller ikke så interressert i å hjelpe andre som gjør ting galt ellers om av andre grunner(narkotika, f.eks) faller utenfor.

Høyre er faktisk OGSÅ interresert i å privatisrere!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...