Maefteda Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 We are live! Fantasy Premier League er oppe igjen idag, og klart for ny sesong.Har renewet ligaen fra ifjor(måtte ta til takke med en sur 2. plass etter kollaps mot slutten), så forhåpentligvis er du automatisk med dersom du re-registrerer deg på spillet. Om du ikke er det kan du joine ved å bruke følgende kode:5878-2470 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 (endret) "mine innlegg" The Geriatrics stiller til start. Endret 16. juli 2014 av AllFather Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 *mine innlegg* Team Sameboe er med, men legger ikke ut laget mitt her Har troa på laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Venter til august til å joine offisielt. Men blir med. Kom på topp 10 i fjor, så går etter topp 3 denne gangen. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Rosseland FC er med i år også. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2014 Sliter med å velge mellom: Fabregas + Sanchez og Hazard + Ramsey + 0,5 mill Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg blir med i år også. Tror jeg venter til nærmere deadline før jeg setter sammen laget mitt. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Har fått inn laget. Men synes ikke pengene strakk til i år. Må få ut noen dyre og inn med noen som vil overraske Lenke til kommentar
2ore Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Er selvfølgelig med. Mener jeg var topp 5 i fjor, så satser på det samme i år også. Er det mulig å sjekke tabellen for ligaen i fjor forresten? Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Joina nå nettopp, satt opp et foreløpig lag så blir nok noen endringer før sesongen sparkes igang Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hmm. Jeg hadde 3 spillere fra Liverpool og Lovren mens han enda var i Southampton. Nå har jeg visst 4 fra Liverpool, spennende Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hmm. Jeg hadde 3 spillere fra Liverpool og Lovren mens han enda var i Southampton. Nå har jeg visst 4 fra Liverpool, spennende Tør du ta sjansen? i verste tilfelde så risikere du at poeng på en av de ikke teller Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hmm. Jeg hadde 3 spillere fra Liverpool og Lovren mens han enda var i Southampton. Nå har jeg visst 4 fra Liverpool, spennende Tør du ta sjansen? i verste tilfelde så risikere du at poeng på en av de ikke teller Eller at liverpool har en dårlig dag, så er mye poeng tapt. Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hmm. Jeg hadde 3 spillere fra Liverpool og Lovren mens han enda var i Southampton. Nå har jeg visst 4 fra Liverpool, spennende Tør du ta sjansen? i verste tilfelde så risikere du at poeng på en av de ikke teller Eller at liverpool har en dårlig dag, så er mye poeng tapt. Soton stiller vel med trener apparate nå som de er rensket for spillere så ingen fare der Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hmm. Vanskelig å komponere ett lag. Vet ikke om jeg skal satse på en supersterk midtbane eller ha to-tre £10M+ spisser.. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Sliter med å velge mellom: Fabregas + Sanchez og Hazard + Ramsey + 0,5 mill Slik det ser ut nå så ender jo Sanchez opp som spiss for Arsenal, det at han da regnes som midtbanespiller her er jo fantastisk da han fort kan ende opp med en god del målpoeng. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Endte jo faktisk opp med Sanchez + Hazard. Føles litt feil å ditche Ramsey da, siden jeg har vært litt fanboy av han og måten han innfridde på ifjor. Kan ikke spille med hjertet i FPL. Det er døden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg