Latias Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Dette er odds- og tippetråden for årets VM. Hva tror dere om åpningskampen i kveld? Uavgjort til 5.45 og Kroatia-seier til hele 15 i odds. Vurderer å gå for uavgjort. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Brasil har et enormt press på seg og de kommer garantert til å gå hardt ut. Kroatia blir mindre farlig siden Mandzukic er ute med karantene. Dessuten har Brasil flere spillere i god form som Marcelo, Neymar og Hulk. Jeg tror Brasil blir å score 3-4 mål. Derfor blir et overspill naturlig for meg. Liten verdi i ren Brasil-seier så jeg dobler pengene mine med spillet: Over 2,5 mål totalt til 2.06 i odds @Unibet. Endret 12. juni 2014 av Adrax Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 1-0 til Brasil, Kroatia har en spennende midtbane, tror det vil bli vanskelig å bryte den ned. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Droppet å tippe på dagens kamp grunnet høy usikkerhet. Brasil burde vinne, men deres lag har ikke bevist å takle presset enda, så jeg holder meg unna dagens. I morgen så har Nederland fått en helt sinnsyk odds på over 5 mot Spania. Selv om Spania er favoritt, så er det langt fra overkjøring i den matchen altså. Tror forøvrig man kan tenke å bette litt framover på Nigeria med seier over Iran, og at både Hounduras og Australia taper med 2 siffre i første match. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Vel, jeg og en kompis spille igjennom hele VM på FIFA 14.... Sveits, *kremt*... Vant finalen mot Nederland 1-0... Oddsen for at det skal skje er nok helt sinnsyk (Sveits måtte og slå Portugal og Spania i sluttspillet..... )....! Men in real life har jeg stor tro på at Bosnia kan gjøre det bra Så noen kloke hoder, gi meg oddsen på at Sveits vinner VM finalen mot Nederland 1-0 Endret 12. juni 2014 av Skipstrixy Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Går for Spania idag om Costa starter. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Tenker å ta en storeslem på U i Mexico - Kamerun og B i Spania - Nederland. Gir småfine 15.81 i odds på Unibet. Legger du til seier til Chile så har du over 22 i odds. Dog en meget risky bong. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Spania - Nederland blir en tøff kamp med få mål, der det fort kan svinge begge veier. Så det er ikke utenkelig at Nederland får inn et mål og tar en 1-0 seier. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Har spilt på Mexico. Første gang jeg tipper på lange tid. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Tipper minst 2 scoringer på andre omgang mellom Mexico-Kamerun. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Ikke lett å vinne penger med slik skandaledømming. Fikk inn U til pause og Hjemme til fulltid i brasil kampen i går. Noen siste liten tips til Spania- Nederland? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Noen siste liten tips til Spania- Nederland? Noe skeptisk til alt der. Får Spania et tidlig mål så kan de holde på det resten av kampen. Men Chile -Australia gir flere scoringer, har jeg tro på. (live-odds kamp) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Den følelsen når man logger inn på spillsiden og ser at man faktisk har penger på konto fra forrige uke. Trudde jeg tapte den bongen, men vant gitt.. Da blir det en liten slant på uavgjort til pause mellom Spania og Nederland til ca 2.00 i odds. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Spiller (stort sett) bare på live-oddsen nå for tiden. Der kan man også sette opp multirekker om ønskelig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Vanskelige jevne kamper avstår spille de. Tror helst Chile vinner, men ikke god nok odds. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Prøver en U fulltid, samt en H til pause og U fulltid. Edit: spania kampen, edit, motsatt Endret 13. juni 2014 av guttorm Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Spania - Nederland blir en tøff kamp med få mål, der det fort kan svinge begge veier. Så det er ikke utenkelig at Nederland får inn et mål og tar en 1-0 seier. Så feil kunne man ta! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Lykkes ikke helt i går nei, men hvem så vell det der komme. Jeg har litt tro på England i dag, til tross for traust trener. Dog aner jeg ikke hva Italia kan stelle i stand. U til pause kanskje? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Satser en god slant på Uruguay mot Costa Rica. Det må jo bli H. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 har en kuppong med seier til Uruguay og til Colombia. Uheldigvis satte jeg penger i natt på Rangers og noen andre live odds når jeg kom hjem fra byen.... Dårlig deal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå