Gå til innhold

utgivelsesdatoer

Anbefalte innlegg

tenkte jeg kunne komme med et forslag til forbedring her på gamer.no

det hadde vært greit med en liten meny, som det står utgivelsesdatoer under (når du trykker på den)

det gjelder selvsagt utgivelsesdatoer på spill. Jeg er smålei av å lese de mange ryktene som er ute å går, her kunne admins postet de siste offisielle datoene på forskjellige spill, gjerne tatt en periode på 2 år (som strekker seg videre "linært" med tiden) og prøvd å dekket denne best mulig, gjerne gjort det mulig for folk å kunne poste inn egne funn eks:

en link til en offisiell uttalelse om spillets utgivelsedato (slik at admin enkelt og greit har kilden til bekreftelse)

Hva synest folket til det? vanskelig å få gjennomført?

Jeg vet også at spill stadig blir utsatt, men en offisiell dato å forholde seg til slik enkelt tilgjengelig hadde vært helt kjempe....

(så kunne det gjerne også stått vor mange ganger spillet har blitt utsatt (altså i forhold til tidligere uttalelser, det blir nok en del fornying av datoene --> hvor dårlige er skaperne til å holde ord? :evil::lol: )

takker for respons, og eventuellt støtte under saken

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

god idé, tror det er en tråd som heter noe sånn som: "hvordan kan gamer.no bli enda bedre" eller noe.... tror dette hører hjemme der :)

ellers vil jeg tro at det er mye arbeid å holde seg oppdatert på utgivelsesdatoer hele tide, men hvis noen har tid og lyst hadde det vært kjempefint :)

Lenke til kommentar

Vi har ikke veldig lyst til å bruke mye energi på utgivelsesdatoer i fremtiden. Spesielt ikke når våre venner hos ToTheGame.com allerede gjør den jobben på en særdeles tilfredstillende måte. Mange av de forslagene du kommer med her, er gjennomført på ToTheGame.com til de grader. Vi vil ha utgivelesdato i det nye designet, men på langt nær så detaljert og bra som ToTheGame.com. Vi ønsker heller å bruke vår redaksjonelle tid til artikler og eget materiale. Beklager å måtte skuffe deg i denne omgang.

Velger å stenge denne tråden. Videre diskusjon rundt forbedring av Gamer.no kan tas her: http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=110942

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...