TheKims Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Her kan vi diskutere alt som har med Battlefield Hardline å gjøre. Registrering for Beta testing kan du gjøre her. Endret 10. juni 2014 av KimWhinesAlot 1 Lenke til kommentar
Weisen Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 hvor kan man joine en server? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg sitter vel igjen med en tanke om at dette kanskje burde vært en stor tilleggspakke til BF4 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 BF4 ble aldri noen slager for meg, og ble ikke direkte imponert av det jeg så fra Hardline, men jeg melder meg i hvert fall på beta Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Tok det lang tid fra dere registrerte dere til beta inviten kom ? Lenke til kommentar
Weisen Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) jeg så at noen skrev att den var full før 11 tida igår:P Endret 10. juni 2014 av Weisen Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg syns dette er mer interessant enn BF4, men jeg er skeptisk så det holder. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Det er ikkje tvil om at det er battlefield! Det er faktisk litt gøy. En liten mod til Bf4 altså 1 Lenke til kommentar
Weisen Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Mange som jeg har spillt med i lobby syntes denne betaen er bra.. Jeg også gleder meg til og få flere maps på fullversjonen Endret 10. juni 2014 av Weisen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 En ting er sikkert, grappling hook burde vært i bf4. Dritkult. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Det er ikkje tvil om at det er battlefield! Det er faktisk litt gøy. En liten mod til Bf4 altså Personlig synes jeg tanks og slikt burde være med før det er et Battlefield verdig spill. Blir nok kjøp uansett, kan jo være godt med et avbrekk fra Gunship, Cruise Missille å alt tullet de har inkludert i BF4. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Av det jeg har sett av streams til nå, ikke testet det selv enda, så sitter jeg litt igjen med inntrykket at dette primært er en reskin. Ett stykke igjen til jeg vil kalle det en mod, grunnen til det er at det ser ut til å være "løp rundt og skyt på hverandre", og det er akkurat det samme som i vanlig BF. Så å kun bytte ut militær uniformen med noe annet er ikke spesielt spennende, og betyr ingenting for meg. Game mode'ene ser ikke ut til å endre på noe i forhold til "vanlig" BF, og da blir spørsmålet "hvorfor skal jeg spille dette i stedet for vanlig BF4". Svakt første inntrykk, men får avvente endelig dom til jeg ser/prøver mer, og dette blir lansert. Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Jeg har fått adgangskode til Hardline på PS4, men "Komme igang" linken i eposten leder jo bare til Battlefield Blog Highlights.. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Synes det er helt grei underholdning. Men tviler jeg kommer til å bruke like mye tid på dette som på bf3/4. Blir spennende å se hva som kommer med på fullversjonen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Fikk mail om beta til PS4 nå, får teste litt i helgen da. Lenke til kommentar
Weisen Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 noen andre som ikke får starta beaten? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Endelig fått key, blir moro å spille i morgen. Mange som er innpå der for tiden eller, mye servere og gamemodes? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2014 Ikke hatt tid å spille noe før nå. Første inntrykket jeg sitter med er ganske bra sånn overall, men likte ikke gamemodene noe særlig, så håper de kommer opp med noe kult der.Var digg å spille uten suppression å alt det tullet der Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2014 Endelig fått key, blir moro å spille i morgen. Mange som er innpå der for tiden eller, mye servere og gamemodes? Jeg hoppa bare inn på en quickmatch å der var det folk hvertfall. Er kun 2 gamemodes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå