Gå til innhold

FIFA World Cup™ Fantasy Manager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å få til en skikkelig førsteelever om man vil ha nogenlunde gode innbyttere, så slet litt selv. Men liker forsåvidt at budsjettet er såpass lavt.

 

Har stort sett gått for noen unggutter på gode lag, og noen av de bedre spillerne på middelmådige og dårlige lag, i jevne grupper.

Lenke til kommentar

De selges for samme verdi. Prisene vil ikke fluktuere under VM. Det som forøvrig er viktig er det Lord B presiserer like over her.

Om du spiller Neymar i morgen og han gjør en grisedårlig kamp, så kan du bytte han ut med en du har på benken som spiller på et senere tidspunkt innen for den runden.

Da får du ikke poengene fra Neymar, men du får muligheten til å sanke mer på en annen spiller.

Lenke til kommentar

Da kan det jo bli ett kjempeproblem uti kvartfinalene og semifinalene, da det mest sannsynlig bare vil være lag igjen med grisedyre spillere tilgjengelige - noe som kan være problematisk når det kommer til å sette sammen ett lag hvor du faktisk får spillende spillere i alle posisjoner uten å overskride budsjettet.

 

Gøy er det uansett. Satset på en ekstrem sterk førsteellever, men sliter på innbyttebenken med Iran, Algerie og Hounduras som hovedattraksjoner der :p Sånn i etterklokskapens ånd ser jeg jo at dette kanskje ikke var helt ideelt :p

Lenke til kommentar

Herregud hvor dårlig opplegget er på FIFA sitt managerspill, full av bugs og dårlige løsninger.

 

Siste nå er jo oversikt over gruppene du er med i. Jeg får ikke mine opp på siden min, men går jeg inn på selve gruppen aktivt selv så ser jeg at jeg er med i gruppen. Dårlig ass...

Lenke til kommentar

Dette spillet er virkelig helt ødelagt. Advarsel: om man endrer formasjon, for eksempel 4-4-2 til 4-3-3, vil spillet automatisk fjerne midtbanespilleren lengst til høyre, og siden alle endringer også blir lagret automatisk mister man poengene til den spilleren. Man må altså før runden begynner plassere spillerne man har minst tro på i høyre posisjon, ellers risikerer man at det blir umulig å bytte dem ut.

 

Poengfordelingen virker forøvrig også helt tullete. Oscar får 13 poeng for mål+assist, mens Alba får 6 poeng etter å ha sluppet inn fem mål.

 

Hvem faen designet dette?

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...