xbahr Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Hei? etter mye om og men har jeg kommet fram til å muligens dele bort min app idé til noen som sitter med en liten "app grunder" i magen å kan lage den selv. Jeg er fornøyd med å få sitte igjen med 10% selv. Dette er i utgangspunktet en veldig "enkel" app å lage. Med "enkel" mener jeg enkelt oppsett ingen avansert grafikk som i spill o.l. men å vite hvordan en søkemotor "virker" er nok greit. det finnes ingen lignende apper som jeg kan finne noe sted. Kunne dette vært noe for deg? Sleng inn noen kommentarer så tar vi det derifra? Endret 8. juni 2014 av xbahr Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Hva er ideen din? :-) Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg er interessert. Lenke til kommentar
xbahr Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Til Sånn er det. Kanskje ikke så fort og enkelt? hvem er du? Og hvorfor skal jeg dele den med akkurat deg? Endret 9. juni 2014 av xbahr Lenke til kommentar
xbahr Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Mobile999. Er du interessert? Hvorfor skal jeg velge deg?? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg kan programmere (selv om det kanskje ikke alltid går så fort). Dessuten så er jeg en ærlig person. Lenke til kommentar
xbahr Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg kan programmere (selv om det kanskje ikke alltid går så fort). Dessuten så er jeg en ærlig person. Ærlighet er veldig vesentlig her ja? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg sender deg e-post adressen min på pm. Jeg regner ikke med at temaet egner seg til videre diskusjon åpent på forum. Lenke til kommentar
xbahr Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg sender deg e-post adressen min på pm. Jeg regner ikke med at temaet egner seg til videre diskusjon åpent på forum. Gjør det? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Sikkert smart om du gir litt flere hint til hva prosjektet innebærer. Hva skal gjøres? Skal det lages til web? Windows Phone, Android, iOS - eller alle sammen? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Alle sammen er vel naturlig. Lenke til kommentar
xbahr Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Tråden er for øyeblikket ikke helt aktivt av "naturlige" årsaker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå