Gå til innhold

Får ikke Dusjet, skal på Date. krise.


asad

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg vet ikke om noen her har peiling på sånt...men jeg spør likevel!

 

Jeg var en kjapp tur innom toalettet, da jeg skulle skru igjen varmtvannet ville ikke krana røre seg en millimeter.Nå renner varmt vannet som bare søren, uten at jeg får fiksa det!

 

Av deg grunn er det ikke noe varmt vann igjen til dusjen, og det er bare kaldt vann som kommer ut. :cry:

 

Jeg skal møte en dame om noen timer og jeg ville gjerne har dusjet før det! Så smart som jeg er, stelte jeg meg i dusjen og prøvde å se bortifra det kalde vannet... det gikk mildt sagt dårlig. :-? etter å ha såpet meg inn fant jeg ut at en blanding av Iskaldt vann + Meg , ikke fungerer noe særlig.

 

Nå spør jeg dere , hva kan være galt, og hvordan fikser jeg det?

Dette her er krise, jeg er såpet inn og det finnes ikke varmt vann i huset. ( det som renner i vasken er Glovarmt)

 

Hva gjør jeg? Hjelp. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:lol:  

 

:cry:  Men hvordan fikser jeg det? Hva er galt?

 

ring en rørlegger! Kurt foreks!

 

Å dusje i Iskaldt vann blir den siste utveien! Hjelp...

 

ta en hageslange og fest den i kranen der det varme vannet kommer ut! legg så hageslange opp i dysjen så spyler du deg med den og det kalde vannet fra dysjen! :wink:

 

edit: husker du første bigbrother? de kunne kun dysje med varmt vann mellom 08.00-10.00! da tok de en balje med varmt vann fra springen og blandet den med dysjvannet! såg ut til å funke! :lol:

Lenke til kommentar

hehe, takk for tips. :lol:

 

Det er altså ikke en sånn ting man kan fikse selv?

Svarte... da må jeg vente til rørleggern kommer, og det blit jo ikke ikveld! hvor mye tror dere det kommer til å koste å fikse det?

 

! Vannet er ikke varmt lenger!? Nå sliter jeg noe jævlig her.

 

Hvorfor meg?Hvorfor akk idag! :grumpy:

Lenke til kommentar
når skal du møte denne dama da? begynner å bli litt seint på en jobb/skulekveld :p

 

 

 

 

denne tråden har fått mangen svar utruli raskt! hehe

 

Vi skal møtes kvart over ti, har tatt meg fri-år fra studiene så det er lørdadskveld for meg idag :yes: ( responsen er jeg bare _takknemlig_ for!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...