Corporal Jenkinson Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Diaby og Wilshere forventes å starte(!!) COYG! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Hadde vært gøy om Diaby plutselig storspilte i dag! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Tror vi taper denne/spiller uavgjort. Vi har ingenting å spille for og stiller visstnok med et særdeles reservepreget lag. Når har vel Norwich nesten helt sikkert rykket ned, men tro de allikevel vil gå ned med ære i behold. De kommer til å kjempe til siste slutt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Lol Benbjo. Vi kan møte Boreham Wood i treningskamp og Benbjo mener vi kommer til å slite... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Hva? Jeg tror 1-1 er et særdeles realistisk resultat. Spesielt hvis vi stiller med så mange reserver som det ryktes at vi skal. Vi hadde jo også helt tydelig tatt ferie mot WBA og Norwich spilte en god kamp mot Chelsea på brua. Hadde Norwich hatt en realistisk mulighet til å holde seg tror jeg at det er en stor mulighet for at vi hadde tapt. Nå tror jeg derimot at dette blir en noe kjedelig U kamp der begge lagene bærer preg av at ligaen er over for begge lag. Vi tapte vel mot de sist vi møtte dem borte også Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Tar gjerne en 0-0. Driter i resultatet så lenge Szcz får golden glove. Om vi tar 1 eller 3 poeng her, så kommer vi til å ta ny rekord for antall poeng 4. plassen har tatt i PLs historie. Endret 11. mai 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Hva skjer om både Cech og Szczesny står likt? Får da begge? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Cech får pga. færre kamper. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Aha, ja tenkte meg at det kunne være noe slikt. Jaja, vi får håpe på det beste 0-0 er jo heller ikke urealistisk. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Hva? Jeg tror 1-1 er et særdeles realistisk resultat. Spesielt hvis vi stiller med så mange reserver som det ryktes at vi skal. Norwich har ingenting å spille for... Dt har forsåvidt ikke vi heller, men vi er et bedre lag og skal vinne sånne kamper i 99 av 100 tilfeller. Endret 11. mai 2014 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Cech får pga. færre kamper. Sikker på det? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Cech får pga. færre kamper. Sikker på det? Det er riktig. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Norwich har tatt ett poeng på sine siste seks kamper, og de har bare klart å få ballen i mål i en av disse kampene. Vi har vunnet fire strake, og på disse har vi scoret ti mål og sluppet inn ett. Norwich har rykket ned, mens vi har sikret CL-kvalikk og har en finale å spille neste helg. Føler meg trygg på at vi kommer til å feie dem av banen. Endret 11. mai 2014 av Le Professeur Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 #NCFC team v @Arsenal: Ruddy; Martin ©, R Bennett, Turner, Olsson; Tettey; Snodgrass, Howson, Johnson, Redmond; Elmander. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 #Arsenal team to play Norwich: Fabianski, Jenkinson, Sagna, Koscielny, Gibbs, Arteta, Rosicky, Ramsey, Ozil, Podolski, Giroud #NCFCvAFC Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Meh Endret 11. mai 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 #Arsenal subs: Szczesny, Monreal, Wilshere, Kallstrom, Flamini, Diaby, Sanogo #NCFCvAFC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå