Linepusle Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Takk for i dag. Det startet jo riktig så grått og vått, men det klarnet fort opp og ble en veldig bra dag, med bare et par små skurer. Ikke verst - med den starten! Turen nedover Nidelva bød på både fugler, blomster, betong og bruer. Her er noen av mine: 1. Måker 2. Sludd og gråvær 10 minutter tidligere: 3. Litt geologi 4. Bare rør 5. Bakevje 6. Piggete 6. Dråpe 7. Lange og tynne 8. En skur 9. Hengebru 1 Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Takk for turen! Her er noen av mine bilder: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Takk for igår! Det ble uventet pent vär og var hyggelig som vanlig. Fine bilder dere har tatt. Liker spesielt: Linepusles nr. 4 (lekkert kreativ komposisjon), 6. Piggete og 7. Trig8s nr. 1 (flott komposisjon og stemning) og 5. Mine bilder. Det var lenge siden jeg tok så mange på et fototreff. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) takk for hyggelig treff i går! spennende værforhold derfor ble det tatt ekstra mange bilder...noe vanskelig å velge ut noen mange fine bilder så langt...liker spesielt: linepuls: nr 4 (enig med helena) og bra komposisjon på nr 5 trig8s: nr 3 (likte høydeforskjellen) og nr 5 (vårstemning) helena: bra komposisjon på bilde nr 2 og 4, og 12 (nyanser av grønnfargen) Mine utvalgte: 1 - landskap 2 - vanndråper 3 - mer vanndråper 4 - rør 5 - bru tok noen flere på vei inn til byen 6 - skeiv 7 - stammer 8 - forlatt 9 Endret 7. oktober 2015 av krøllx Lenke til kommentar
andycam Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hei, og takk for en fin tur. Dette til tross for en smule uforutsigbart vær. Hyggelig å se nye ansikter på treffene også. Det ble visst en sort/hvitt på meg denne gangen. 1 2 3 4 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Ser ut som dere hadde et veldig bra foto-treff, spennende bilder. (Jeg var som sagt i konfirmasjon, og det måtte jo prioriteres).(krøllx sitt 5 bru var en fulltreffer!) Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Den stien der med de lange slanke trærne (Helenas nr 9)...Hvor er det? Endret 5. mai 2014 av Nelson09 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Fine bilder du tok kröllx! En av mine favoritter er nok nr. 7 og herlig komposisjon i nr 9. Nelson09, det er stien mellom Nedre Leirfoss og Kroppanbroa. Ca halvveis tror jeg. Endret 5. mai 2014 av HelenaN Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Ser ut som dere hadde et veldig bra foto-treff, spennende bilder. (Jeg var som sagt i konfirmasjon, og det måtte jo prioriteres).(krøllx sitt 5 bru var en fulltreffer!) takk Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Fine bilder du tok kröllx! En av mine favoritter er nok nr. 7 og herlig komposisjon i nr 9. Nelson09, det er stien mellom Nedre Leirfoss og Kroppanbroa. Ca halvveis tror jeg. takk! det var så mange fine motiver på turen inn til byen...jeg glemte nesten bort tida og rakk såvidt avtalen Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2014 Her var det mange fine bilder! (Trodde jeg hadde svart, men med tilknytningstrøbbel (igjen) ble det tydeligvis ikke lagret...) Mine favoritter: Trig8: 1 (nydelige farger og fin komposisjon) + 5 Fin bue med hestehov! Hyggelig med nye deltagere! Helena: 9 og 11(herlige linjer) Krøllx: 2 + 9 (elsker fargene og perspektivet!) AndyCam: 2 (flott himmel) og 3 (elven ble bra den!) Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Dere har tatt veldig spennende bilder. Jeg liker spesiellt god: Anders 3,4 KrøllX 4,7,9 Helena 1,3,6,8,13,14 Trig8 7 Linepusle 4 Hilsen, Hagen 1 2 3 4 Endret 7. mai 2014 av RambaZamba Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Takk for tilbakemeldinger! andycam, liker veldig godt nr. 3! RambaZamba, hyggelig at dere kunne möte oss en stund. Nr. 3 er en fin liten naturstudie. Liker også nr. 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå